Bycie częścią większej całości – Blogowigilia 2014

Kilka dni temu miałam przyjemność być uczestnikiem wydarzenia, które momentalnie zostało nazwane Blog Forum Warszawa (ze względu na zgromadzenie tak dużej liczby blogerów w jednym miejscu). Mowa o Wigilii Blogerów vel Blogowigilii, spotkania blogerów i youtuberów z całej Polski.

Wydarzenie można podsumować w następujący sposób – dużo śmiechu, radości, przyjaźni, alkoholu, dobrego jedzenia oraz nowych znajomości.

W przeciwieństwie do dużej liczby współbiesiadników nie mam dużo zdjęć, ale te, na któych jestem, są naprawdę warte uwagi. Jak chociażby poniższe:

15921_922821241061705_3922346697059815462_n
Wreszcie miałam odwagę podejść do Tomka i powiedzieć
‚Hej, jestem narzeczoną Prószyńskiego’ 😉

Wychodzę z założenia, że tego typu imprezy powinny się odbywać częściej. Poznałam masę ludzi (wszystkich w miarę dobrze pamiętam z racji małych ilości spożytego alkoholu ^^’), w tym osoby, z którymi od dawna chciałam zamienić chociażby kilka słów.

Bardzo mnie zdziwiło to, że ludzie mnie rozpoznawali. Nawet nie w kategorii „Narzeczona znanego blogera” – jako Czechożydek i krijejtor New Shadowlife! Nie wiecie, w jakim szoku byłam, kiedy Konrad i K. z Moja dziewczyna czyta blogi mnie od razu skojarzyli. Wow.

W tym miejscu bardzo chciałabym podziękować Monice z Matka Wyluzuj! za dotrzymywanie mi towarzystwa i znoszenie mojego trajkotania; organizatorom za wspaniałą imprezę oraz wielu, wielu blogerom za wspaniałe i budujące rozmowy.

Wasza

Cathryn

PS Niedługo na blogu pojawi się wyjaśnienie, czemu mnie tu praktycznie nie ma. Cały czas się zbieram do przelania myśli na klawiaturę, co mi ciężko idzie…

3 thoughts on “Bycie częścią większej całości – Blogowigilia 2014

Skomentuj

