Wakacyjny chillout.

Za chwilę koniec lipca.

Cóż, moje dzieciństwo skończyło się w tamtym roku, kiedy zaczęłam pracować w Call Center i wyprowadziłam się w domu, ale dalej traktuję lato jak wakacje. Może dlatego, że nie mam zajęć na uczelni (czyli odpadła mi masa rzeczy do systematycznego robienia).

Lipiec to dla mnie miesiąc odpoczynku od wszystkiego, co związane ze studiami – w sierpniu siadam do pisania magisterki i zaległej pracy zaliczeniowej. Poza tym wyjazd do Pragi i Kutnej Hory oraz zamieszanie w pracy związane z sytuacją w Izraelu (zgadnijcie, co się działo, kiedy koło lotniska w Tel Awiwie spadła rakieta…) skutecznie uniemożliwiły mi robienie czegoś bardziej ambitnego niż pisanie notek na blogu.

Ale, ale… lato jest przecież po to, by odpocząć! Sierpień będzie pracowity tylko pod względem pisania magisterki. Niczego innego! Trzeba wykorzystać dobrą pogodę i ruszyć się gdzieś jeszcze!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
To zdjęcie motywacyjne, by jeszcze gdzieś pojechać – przedstawia mnie na molo w Sopocie.

W planach mam wyjazd do Wilgi (znajoma zaprasza) oraz wypad do Poznania. Najbardziej się cieszę z powodu tego drugiego, bo w Poznaniu nigdy nie byłam i mam tam sporo rzeczy do zobaczenia, w tym dwie synagogi ❤

Zbieranie kasy na ślub zbieraniem kasy, ale dla własnego zdrowia psychicznego muszę czasem gdzieś wyjechać. W tym roku były już Cieszyn, Praga i Kutna Hora, czas na polskie miasta. Marzy mi się Lublin (Majdanek), ale nie wiem, czy czasu na to starczy (bezpłatne urlopy nie należą do przyjemności, nie mogę za często brać wolnego).

Chciałam jechać piętnastego sierpnia do Ossowa na obchody rocznicy Cudu nad Wisłą, ale wtedy wypada mi wyprawa do Wilgi, także znowu obejdę się smakiem. Co roku coś mi przeszkadza – albo praca, albo inny wyjazd, albo coś jeszcze inszego. Cóż, spróbuję następnym razem.

Chciałabym pojechać gdzieś nad wodę, ale prędzej się wybiorę na basen przy Grzybowskiej _^_

Ech, rzeczywistość wszystko nieprzyjemnie weryfikuje.

Wasza dalej zakatarzona (nie wiem, jak to możliwe)

Cathryn

PS A pod koniec sierpnia czeka mnie kolejny ślub znajomych ❤

Skomentuj

