Share Week edycja trzecia!

Zapuściłam się trochę z wpisami… W lutym były ledwie dwa, co za wstyd. ^^

Kochani, ruszyła kolejna (trzecia już) edycja Share Week, czyli dzielenia się linkami do fajnych, ciekawych blogów (bądź po prostu stron krewnych i znajomych w ramach zjawiska zwanego nepotyzmem xD), które znamy i kochamy. Albo przy których czas nam leci jak durny. Jak zwał, tak zwał. Moje zeszłoroczne polecanki znajdziecie tutaj.

Autorem akcji jest Andrzej z JestKultura.pl – co jakiś czas stwierdzam, że uwielbiam tego gościa i że bez niego polska blogosfera nie byłaby taka fantastyczna 🙂

By się nie powtarzać i urozmaicić trochę mój udział w akcji, powstaną dwa wpisy szerłikowe – jeden tutaj (właśnie go czytacie) i jeden na Czechożydku. Wpis na CZŻ obejmie blogi książkowe, tutaj macie wszystko pozostałe. 🙂

Tak więc – zaczynamy! Co mogę Wam polecić?

worldblank Bo Internety się same nie zrobią!

Pierwszym Cathrynkowym typem jest Moja dziewczyna czyta blogi – trafiłam na ten adres niedługo przed ostatnią edycją Blog Forum Gdańsk, kiedy to Ida z Moja Trawa szukała asystenta, albowiem była już urobiona po łokcie. Odezwał się do niej autor powyższego bloga…

O co chodzi? Autor opisuje życie ze swoją dziewczyną, która uwielbia drogerie, używa masy kosmetyków i czyta babskie blogi. Szafiarskie, włosowe (przerażają mnie takie xD), najróżniejsze. Nawet takie, o istnieniu których nie miałam pojęcia. Dzięki temu blogowi zapoznałam się z całą masą dziwnych zjawisk, takich jak np. olejowanie włosów, blogi pro ana (pro anorexia. A co żeście myśleli na początku? ^^). Poza tym podoba mi się styl.

Skoro już wspomniałam o Mojej Trawie… Autorką jest Ida Mokwa, jedna z osób odpowiedzialnych za Blog Forum Gdańsk. Pisze o wszystkim w swój właściwie nie do podrobienia sposób. Ironia, dystans (czasem jego brak), dużu, duuuużo mądrości życiowej – to wszystko nasuwa mi się na myśl, kiedy pada hasło Moja Trawa. Można powiedzieć, że zostałam fanką, czyli Trawniczkiem 😉

Kolejne genialne miejsce w Internetach to blog Segritty – jak dorosnę, chcę być taka, jak ona. Przebojowa, wyluzowana, z odpowiedzią na praktycznie wszystko, z pięknym mieszkaniem _^_ Uwielbiam ją za olbrzymi magazyn historii, które mogą mieć uniwersalny i pasujący do wielu sytuacji morał. Przede wszystkim polecam cykl Segsowna niedziela, gdzie Mati pisze o wszelkich sprawach związanych z seksualnością i stosunkach damsko-męskich.

Moją wielką idolką, do której wstydziłam się zagadać na Blogowigilii (bo jestem głupia xD), jest Nishka. Kobieta o trzech obliczach, jest bowiem matką, żoną i Nishką. 😉 Od tej pani można uczyć się ironii i zaradności życiowej. Oraz trudnej sztuki wychowywania dzieci. Nishka jest matką dwóch córek, wychowuje je w niezwykły dla mnie sposób. Dla mnie to nie jest blog rodzinny czy parentingowy, to jest blog ŻYCIOWY. XD

I na koniec Ucieczka z jabłkiem, czyli blog Sapho vel Anny Militz (lub Militzovej, lubię ją tak denerwować <3). O życiu Polki w Pradze i nie tylko. Sapho jest bohemistką, zajmuje się zgłębianiem życia Jany Černej, a przy okazji rozsławia polskich bohemistów za naszą południową granicą 🙂 Uwielbiam tego bloga za dające mi do myślenia rozważania, za odrobinę tego praskiego klimatu, do którego tęsknię, za spokój, który z sobą niesie.

To tyle. Mam nadzieję, że komuś właśnie sprzedałam chociaż jednego ciekawego bloga 😉

Skomentuj

