Ciocia Żyd odpowiada (edycja siódma)

Zbliża się sesja. Nic mi się nie chce. Mam do napisania kilka prac semestralnych, do których nie umiem się zabrać, zbieranie materiałów mi nie idzie… Na szczęście mam mało egzaminów, także powinnam się ogarnąć w terminie. ^^

Pogadajmy dzisiaj o czymś wesołym. 🙂 Dawno nie było pytań do cioci Żyda…

Zaczynamy.

Pytanie nr 1: poprosze piosenke maj little pony gannon style

Eee, to jest lepsze xD Trzymaj!

Pytanie nr 2: zyd xd

Naprawdę nie wiem, co autor miał na myśli. xD (w sumie te kilka znaków może z łatwością opisać moją osobę…)

Pytanie nr 3: jak uzyskać kolor bordu z koloru malinowego

Szampon koloryzujący Palette do 24 myć włosów w kolorze bordo. 😛

Pytanie nr 4: new schadowlife

Tak po niemiecku to brzmi, prawda?

Proszę Paaaani, a shadowlife się pisze przez jakie h?

Pytanie nr 5: wyrzutnia brzoz

Smoleńsk… Jest taka chińska bodajże klątwa: obyś żył w ciekawych czasach. Mam wrażenie, że coś takiego następuje…

Pytanie nr 6: kultowe filmy anime

Oj, dużo tego. Chociażby Ghost in the Shell (Cathrynkowy atest zajebistości). Chociaż zależy, co autor miał na myśli, bo dla niektórych kultowa może być kinówka K-On!. 😉

Pytanie nr 7: jak znalezc blogi po mailu

Ja się zapytowywuję, o co biega. A czemu chcesz szukać blogi po mailu? Jaki jest tego sens?

Pytanie nr 8: nie chce mi się uczyć do sesji

Pytanie nr 9: manga z głupim psem

Jedyne, co mi się przypomniało, to Kimi wa petto. Pewna babeczka znajduje któregoś dnia u siebie na wycieraczce młodego chłopaka i zgadza się go przyjąć pod swój dach, o ile będzie mogła go traktować jako zwierzątko… Czy coś takiego. xD

Pytanie nr 10: jak tytus poprawia dwójkę z języka polskiego- wymyślona przygoda

Nie czytałam przygód Tytusa, Romka i A’Tomka, więc się wybitną wiedzą nie popiszę w tym temacie. Skojarzyła mi się za to parodia z Chary Potter i sezon polowań na czarownice – Tyfus, Ziomek i Poziomek. xD

Pytanie nr 11: z której korei pochodzi psy

No zastanów się, w której Korei mógłby sobie pozwolić na takie kapitalistyczne wygłupy? xD Tylko w Południowej…

Pytanie nr 12: ogoliłam głowę

Gratulacje! Zapewne wyglądasz mniej więcej tak:

Oto ja i mój centymetr na głowie. ^^ Tak, to wołomiński, zabrany nam siłą czołg.

Pytanie nr 13: przetlumacz slowo zly jestes na mnie na czeski

Na mój chłopski rozum byłoby to Zlobíš se na mě

Pytanie nr 14: new final dexter?

Skrzyknijmy się, znajdźmy sponsora i nakręćmy własne zakończenie!

Pytanie nr 15: czy stroj iron mana naprawde moze istniec ?

Nie znam się, ja tu tylko sprzątam i ogarniam klientów przez telefon. A na poważnie – podejrzewam, że nie.

Pytanie nr 16: dexter ostatni sezon

Ujnia z grzybnią…

Pytanie nr 17: filmy jidysz youtubefilmy jidysz youtubefilmy jidysz youtubefilmy jidysz youtubefilmy jidysz youtubefilmy jidysz youtubefilmy jidysz youtubefilmy jidysz y

Komuś się płyta zacięła. Filmy w jidysz są dalej dostępne na YT, wystarczy wejść na stronę youtube.com i wpisać w polu wyszukiwania „film jidysz”. (I wyobraźcie sobie, że codziennie z pięć razy muszę klientom tłumaczyć naprawdę proste rzeczy, bo czegoś nie widzą na stronie…)

Pytanie nr 18: kiedy nimfa zaczyna śpiewać

O siódmej rano. Ostatni weekend spędziłam u rodziców, po raz pierwszy od kilku miesięcy spałam we własnym łóżku. I kochany Henio o siódmej rano zaczął koncert… Przecież człowiek nie może spać, kiedy papuga już nie śpi…

Pytanie nr 19: jak poradzić sobie z emocjami po igrzyskach śmierci ?

Wypłakać się, wykrzyczeć, wywrzeszczeć bądź wyśmiać. Nie tłumić.

Pytanie nr 20: śmieszne nie dla małej cici filmy

Ni chusteczki nie wiem, kto to jest „mała cicia”, jakieś pomysły? Za najlepsze wyjaśnienie dedykacja w następnej notce!

Pytanie nr 21: http://www.youtube-filmy z tematyka noworoczna

Mówisz, masz ^^

Pytanie nr 22: dexter jaki finał

Kijowy xD

Pytanie nr 23: niezatapialna armada rodzice

Ciekawa jestem, co by powiedzieli niektórzy rodzice, widząc, że ich córka czyta przeanalizowane przez Niezatapialną Armadę opowiadanie yaoi… ^^

Pytanie nr 24: czy my little pony jest popularne

Biorąc pod uwagę serial, figurki, pluszaki, pościel z MLP, pierdyliard gadżetów oraz to, że jarają się tym dzieci oraz faceci w przedziale wiekowym 20-35 lat, stwierdzam, że chyba nie.

Bo gdyby było popularne, jarałby się tym cały świat. ;P

Pytanie nr 25: audiobook czytany przez tom hiddleston

Red Necklace – audiobook, do którego zbieram się rok z okładem.

Pytanie nr 26: pasmanteria inna niz wszystkie warszawa

Widziałam jakiś sklep zielarski niedaleko przystanku Stawki, może być?

Pytanie nr 27: jak śpią papugi nimfy

Na siedząco i powinny spać w klatce. Niestety, Heniek nie wychodzi z takiego założenia, zagonienie go do klatki wiąże się z niezłym wkurzeniem osoby zaganiającej.

Pytanie nr 28: kto z polskich piosenkarzy jest zydem

Szczerze mówiąc, jeśli chodzi o współczesnych, to nie mam pojęcia…

Pytanie nr 29: podaj 5 argumentów ktore zajmują do obejrzenia filmu lista schindlera

  1. Ten film jest zajebisty.
  2. Powstał na podstawie prawdziwych wydarzeń (okej, podkoloryzowano niektóre, noale),
  3. To film, który zrobił na mnie wrażenie (oglądałam go w wieku chyba 18 lat),
  4. Liam Neeson ❤
  5. Film był kręcony w Polsce i zatrudniono do niego polskich aktorów (zresztą, język polski się kilka razy pojawił).

Warto, warto.

Pytanie nr 30: dziwnie pytania w zapytaj beczkę

Oooo, Zapytaj Beczkę xD Czasem mam wrażenie, jakby ten mój mały cykl był czymś podobnym.

Jestem wielką fanką Jastrzębi Gramatyki, czasem trafiają się takie pokopane przykłady…

Pytanie nr 31: conan i jego papuga

To Conan miał papugę?!

Jeszcze chyba zależy, o kim mówimy…

Pytanie nr 32: ksero 6 groszy anielewicza godziny otwarcia

Najlepiej przejechać się i samemu sprawdzić. Mi ksero niepotrzebne, mam własną osobistą drukarkę. ^^

Pytanie nr 33: ladne miejsca w wolominie na sesje zdjeciowe

Naturalna sceneria – Grabicz. Stara sceneria – ulica Warszawska, przy czym trzeba być przygotowanym na szybkie spierniczanie, jeśli ktoś będzie chciał ukraść Ci aparat. Śmiechowa sceneria – plac zabaw przy Moniuszki, ale musisz być przygotowany na podobne okoliczności, co w punkcie wyżej. ^^

Pytanie nr 34: pasmanteria plac grzybowski warszawa

Pasmanteria czy coś podobnego jest przy Próżnej, nie przy Placu Grzybowskim… Chyba, że gdzieś rzeczywiście jest, tylko jej nie zauważyłam.

Pytanie nr 35: czy będzie 9 sezon dextera

Oby nie!

Pytanie nr 36: saga zmierzch moje wampirze zycie

Już w którejś odsłonie pytań do cioci Żyda pisałam swoją wersję fanfika… Mam wrażenie, że jeszcze wiele podobnych zapytań mnie czeka.

Pytanie nr 37: papugi nimfy seriale

Jeszcze tego brakuje, by powstały seriale z nimfami xD

Pytanie nr 38: pokemon przeróbka na zombie

… Ludziom się nudzi chyba. Może jeszcze MLP zombie?

Pytanie nr 39: bluzka z motywem czeskiego krecika

Mówisz, masz:

Pytanie nr 40: ma dla mnie niespodziankę po której mam być szczęśliwa czy to może być pierścionek

To może być pierścionek. Albo ciacha. Albo dwunastopak prezerwatyw. Możliwości jest mnóstwo! ^^

I tym optymistycznym akcentem kończę. I biorę się za rzeczy na studia…

Wasza niechcąca

Cathryn

4 thoughts on “Ciocia Żyd odpowiada (edycja siódma)

  1. na placu grzybowskim i próżnej było ongiś zagłębie pasmanteryj, sklepów z tkaninami i podobnych. do teraz jest tam sklep ze sznurkami i linami każdej grubości (przydatne kiedy szyjesz torby, torebki i rozne pierdoły, albo kiedy masz łódkię i musisz którąś linkę wymienić). znaczy mam nadzieje, że jest, bo jak się wyprowadzałam to był.
    z pasmanteryj w centrum kojarzę tylko tę na Widok – z jednej strony, że istnieje tam od zawsze, z drugiej strony ceny ma z kosmosu.
    ale nieeee, na Próżnej musi jeszcze być! albo obok sklepu z linami!
    (to mówiłam ja, córka krawca)

Skomentuj

