Sposoby na unikanie uczenia się do sesji cz.2

Co tam u Was? U mnie sesja już prawie się skończyła (jeszcze tylko ustny czeski, dwie prace pisemne, egzamin licencjacki, wpierdziel od rodziców* i WAKAAAAACJEEEE XD Czuję się o wiele lepiej z tą myślą. Co z tego, skoro zaraz zacznę pracę na poważnie… ^^’ Moje wakacje będą wyglądać tak, że będę kursować na trasie dom-biuro i jedyne, co mi pozostanie do zrobienia w wolnej chwili, to czytanie książek na Czechożydka _^_ Nie bądźmy jednak tacy sceptyczni!

Podczas ostatnich paru tygodni przyszło mi go głowy kilka innych pomysłów na unikanie uczenia się do sesji, co uskuteczniam do tej pory. Przyznam się szczerze, że sprzątanie w tym roku mi jakoś nie wychodzi – dopiero wczoraj doprowadziłam swoje otoczenie do względnej kultury, a fajnie by było jeszcze poodkurzać, umyć podłogę, pościerać kurze… Bosh.

Dobra, jedziemy:

1. Chodzenie na szkolenie w pracy – nawet nie wiecie, jak bardzo można unikać uczenia się na szkoleniu! Nawet na przerwach nie byłam w stanie się skupić.

Pewnie jesteście ciekawi, o co chodzi z tą pracą i szkoleniem: otóż będę pracować w call center znanych tanich linii lotniczych. I będę pracować po czesku. Ciekawa jestem, czy sobie poradzę… Muszę! Jak nie ja, to kto? Nie, żebym była nie wiadomo jak dobra w czeskim… Ale skoro pracują tam już moi znajomi ze studiów, to co szkodzi spróbować? Płacą ładnie (moje potrzeby zresztą nie są nie wiadomo jakie), to nie jest praca fizyczna, spokój, fajni ludzie… Na razie jestem zachwycona. Tylko nie miałam kiedy się uczyć… A podczas powrotu do domu męczyła mnie alergia i nic mi się nie chciało.

2. Czytanie komiksów Marvela – moja miłość do superbohaterów jest znana wszem i wobec. Czasem spędzam miłe godziny, wertując Wikipedię i czytając sobie o postaciach z uniwersum Marvela. Do tej pory korzystałam właściwie tylko z Wiki, bo czytanie komiksów wydało mi się czymś strasznie czasochłonnym (z racji tego, że jest ich pewnie niezliczona ilość). Tym razem jednak postanowiłam przeszukać swoje źródła w sieci, by znaleźć cokolwiek spod znaku Young Avengers. Czemu? Ano temu, że wśród Młodych Avengersów jest para gejowska (a gdzie pojawia się yaoi, tam prędzej czy później pojawię się ja xD).

Skończyło się na tym, że przeczytałam prawie wszystko o Young Avengers, w planach mam inne komiksy o Avengersach. Okazało się, że nie jest tego tyle, ile spodziewałam się, że będzie. Jestem w szoku! Mam co czytać na chyba miesiąc. ^^

Kończę ten wątek, bo się pojawi niepotrzebny fangirlizm ^^

3. Jeżdżenie na różne eventy i spotkania – byliśmy z Kubą na koncercie Rammsteina, na Czwartku Social Media, zaraz mam spotkanie autorskie z Zeruyą Shalev, dochodzą jeszcze wizyty u moich i Kuby rodzin, by pokazać zdjęcie pierścionka na smartfonie ^^’ Właśnie! Jak dobrze pójdzie, odzyskam pierścionek jutro wieczorem (ma przyjechać do Kuby kurierem), także wreszcie nie będę musiała zasłaniać się glejtem xD

Tyle doszło. Od Was nic nowego nie dostałam, za słabo się staracie 😉 Najważniejsze, że sesja już prawie za mną. Zdałam życie społeczno-polityczne na 3+, zdam już wszystko. 🙂

Wasza kichająca (wszystko teraz pyli!!!)

Cathryn

*Uwielbiam ten dowcip z czasów mojego dzieciństwa: jeszcze tylko odebranie świadectwa, wpierdziel od starych i WAKAAAACJE XD

5 thoughts on “Sposoby na unikanie uczenia się do sesji cz.2

  1. Tyle lat Cię znam i nie wiedziałam, że masz alergię xD Mam jeszcze jeden sposób do Twojej listy – usunięcie zęba, efekt gwarantowany! :p

  2. dzis w ramach nauki do jutrzejszego ustnego z historii zrobilam zakupy (na wlasnych plecach i rekach przyciagnelam 15kg, czyli 1/3 tego co sama ważę, wciąż wiec daleko mi do mrówki), zrobiłam obiad pracującemu mężczyźnie, sobie obiad, ciasto upiekłam, pranie się robi. weekend przesiedziałam w pracy, wczoraj pojechałam na wycieczkę do Pilzna. ciekawe co zrobię jutro, kiedy już będę po historii, a dzień przed literaturą.
    ogólnie tutaj sesji unika się bardzo prosto, bo trwa około połtora miesiąca. o, po filozofii sobie w nagrodę nowe narzuty kupiłam!

Skomentuj

