Dostań smartfona. Miej problemy z posługiwaniem się nim.

Zaopiekowałam się jednym z Kubusiowych telefonów, ponieważ moja Nokia zaczęła być bardziej wredna, niż zwykle. To znaczy mam problemy z rozmowami telefonicznymi. Przerywa mi bądź całkiem zakłóca, przez co nie słyszę wypowiedzi rozmówcy w całości. Po tym, jak dzwoniono do mnie z pracy, o którą się ubiegam, wkurzyłam się, bo co i rusz powtarzałam jak kretynka, że mam problemy z telefonem. I tak oto zostałam posiadaczką smartfona.

Nawet nie wiedziałam, że skomplikowane początki mojego użytkowania telefonu mogą mieć jeszcze bardziej poplątany ciąg dalszy.

Zachowuję się jak brutal i dość mocno naciskam na ekran, w związku z czym robią mi się jakieś dziwne rzeczy. Poza tym czasem telefon mi się zawiesza i od razu zaczynam się denerwować, że coś popsułam.

W drodze do domu nagle przestał mi działać dźwięk w słuchawkach. Słuchawki działają, rozmawiałam przez telefon i świetnie było wszystko słychać. Ale muzyki już ni cholery.

Wróciłam, podłączyłam to ustrojstwo do laptopa i BACH! Hiszpan zakomunikował, że nie rozpoznaje urządzenia. Nie pomogła zmiana wejścia USB. _^_

Same przygody! Ale przynajmniej nie mam zakłóceń podczas rozmów.

Zwariować można. Kuba kazał mi zostawić telefon w spokoju, to zostawiam.

Dźwięk już naprawiłam, coś przestawiłam w opcjach.

Zapytacie się pewnie, po kiego mi smartfon, skoro mogłam przecież znaleźć sobie inny, mniej skomplikowany i wymagający telefon.

Odpowiedź jest prosta: zachciało mi się mieć kontakt ze światem i mieć możliwość połączenia z Internetem przez telefon. Niby Nokia też się nadaje, ale średnio jej ufam. Długo uczyłam się ją obsługiwać.

I to ja jestem najbardziej ogarnięta technicznie w całym domu, kurde mać xD

No nic, jutro dalszy ciąg korepetycji u Kuby.Strach pomyśleć, co tym razem zepsuję.

Wasza ucząca się na życie społeczno-polityczne w Czechach

Cathryn

P.S. „Pranie brudów” się opłaciło, statystyki podskoczyły od razu i cieszy mnie to niezmiernie (to jedyne cyferki, którymi się jaram). Chcecie znowu o czymś podobnym poczytać? ^^

C.R.

2 thoughts on “Dostań smartfona. Miej problemy z posługiwaniem się nim.

  1. wrzuć zdjęcia kota. pierdylion zdjęć kota! (ostatnio usłyszałam czeski odpowiednik pierdyliona. otóż jeśli czegoś jest pierdylion lub też fchu.. to jest tego tři prdele)

Skomentuj

