Ciocia Żyd odpowiada (edycja czwarta)

Troszkę zaniedbuję NSh… Obiecałam Wam i sobie, że nie będę tego robić, a tu życie płata mi psikusa i nawet się nie obejrzę, jak minie sporo czasu bez nowego wpisu.

By dać sobie mentalnego kopa na rozpęd, odpowiem na kolejną porcję pytań. Pisownia oryginalna, a hasła jeszcze ciekawsze (wg mnie xD). Dochodzę do wniosku, że ludzie z Internetu robią się coraz głupsi oraz że mój cykl zaczyna przypominać Zapytaj Beczkę. Gwoli ścisłości, zaczęłam pisać Ciocia Żyd odpowiada przed poznaniem Zapytaj Beczkę 😉 Jedziemy!

Pytanie nr 1po co ludzie chodzą do teatru

Po latach dochodzę do wniosku, że powód jest następujący: ludzie zwyczajnie chcą patrzeć na to, jak ktoś się poci, by zarobić na chleb.

Pytanie nr 2szolem alejchem tekst książki pt. marienbad

Dlatego ludzie szukają tekstu, ponieważ TEJ KSIĄŻKI NIGDZIE NIE MA. Tzn. jest w Bibliotece Narodowej, gdzie czytałam ją na raty, bo była mi potrzebna na zajęcia z literatury jidysz. Boli mnie to, że Dzieje Tewji Mleczarza mają miliard wydań, a Marienbad jest praktycznie nie do zdobycia (na Allegro chodzi za bajońskie sumy). Może ktoś się zreflektuje, zwłaszcza, że w Marienbad jest teraz w repertuarze Teatru Żydowskiego w Warszawie.

Pytanie nr 3zguby na lotnisku waw chopin

Są prawdopodobnie wysadzane w powietrze! xD

Pytanie nr 4gry moja mama jest wampirem

O.O W Google znalazłam coś na kształt serialu, ale pod tytułem Moja niania jest wampirem. Boję się to sprawdzać, pewnie wypali mi oczy.

Pytanie nr 5: co przedstawia rzezba davida cernego przystanek

Właśnie to. (obrazek zapożyczony z Google)

David Černý, „Przystanek”

Pytanie nr 6motyw religijny w faster within temptation

Przejrzałam tekst na Tekstowo.pl i nie znalazłam tam żadnego motywu religijnego. Być może jest w teledysku.

Pytanie nr 7jaram się igrzyskami Śmierci , jak kapitol zagładą 13 dystryktu

Pomysłowość ludzi Internetu nie zna granic – to powiedzonko istnieje w miliardzie wariantów. ^^’

Pytanie nr 8czy młodzi ludzie chodzą do teatru?

Owszem, chodzą. I nawet umieją się zachowywać! xD A na serio – wiele razy widziałam młodych ludzi (wiek gimbaza-liceum), którzy z własnej woli szli do teatru, także jest nadzieja w tym, że naród polski się prędko nie stoczy xD

Pytanie nr 9hymn gdakanie zagrzewa do walki

Ech, przypomniało mi się Euro i ten utwór. ^^

Pytanie nr 10przykłady monodramu

Moim ulubionym monodramem jest Kobieta pierwotna w wykonaniu Hanny Śleszyńskiej. Polecam, warto się na to wybrać, jeśli gdzieś jest.

Pytanie nr 11papuga nimfa po tygodniu syczy

Nimfy mają to do siebie, że syczą. Heniek syczy kilka razy dziennie. Ale tylko wtedy, kiedy mu ktoś dokucza lub się czegoś boi. To taka reakcja obronna.

Pytanie nr 12czy to normalne ze papugi jedza swoje gowno

Pierwsze słyszę, Heniek nie je. Jakieś dziwne te obserwacje xD

Pytanie nr 13jakie masz plany na ferie po angielsku

Co i rusz pojawia się  u mnie to hasło. Ludzie naprawdę przestają być kreatywni i szukają pomysłu na wypracowanie w Internecie?

Pytanie nr 14jaka jest nastepna stacja po warszawie centralnej

Stacja Warszawa Centralna leży pomiędzy stacjami W-wa Zachodnia i W-wa Wschodnia. Jeśli chce się dojechać na Ochotę bądź Powiśle, trzeba się przejść na stację W-wa Śródmieście, która jest niedaleko.

Pytanie nr 15wnioski ireflekcje filmu opor o zydach

Refleksje dalej mam takie same, jak te, które opisałam tutaj xD

Pytanie nr 16jak nazywa się piosenka z ktorej powstał kradziony bit

Sexy and I know it. Swoją drogą jakie to piękne, że człowiek najpierw poznaje świetną przeróbkę, a dopiero potem interesuje się oryginałem ^^

Pytanie nr 17prace licencjackie o anime

Jeszcze na pierwszym roku zastanawiałam się nad pisaniem pracy na temat słowiańskich wątków w mandze i anime (nazbierało się ich kilka stron w Wordzie, znalazł się nawet jeden czeski), ale pewnie promotor by wydziwiał i z planów nic nie wyszło.

Pytanie nr 18jak odchudzić papugę nimfę

A z czego chcesz odchudzać papugę? o.O One sprawiają wrażenie pucołowatych, bez piór wyglądają… Chudziutko. ^^’

Pytanie nr 19yaoi opowiadania współczesne chomikuj

Dziecię drogie, istnieją strony takie jak Cold Desire, gdzie można znaleźć naprawdę fajne opowiadania. Gorąco polecam, niektóre z nich to perełki, przy których łezka mi się w oku kręciła. 🙂 Nawet opublikowałam tam jedno swoje opko, do którego od kilku lat chcę powrócić, ale jakoś mi nie wychodzi. ^^’

Pytanie nr 20w ktorym teledysku zespolu within temptation jest czarny pies?

Google mi nie odpowiedział.

Pytanie nr 21czy beda likwidowane piece kaflowe w pile?

Ciekawe, o jakich piecach kaflowych myślał autor pytania. Piece kaflowe to ogólnie fajna sprawa – często ładnie wyglądają, długo trzymają ciepło, a widok kota śpiącego na nich jest przeuroczy. Wiem, bo kiedyś mieszkałam w domu z takimi piecami.

Pytanie nr 22jak zbudować plac zabaw dla nimfy

Dla nimfy wszystko może być placem zabaw 😛

Pytanie nr 23od przymiotnikow utworz przyslowki niedobry niedaleka

niedobrze, niedaleko?

Pytanie nr 24urosły mi pejsy

Gratulacje! xD Pamiętam te czasy, kiedy byłam prawie łysa. Znajomi świętowali, jak włosy mi odrosły do tego stopnia, że mogłam je sobie kręcić wokół palca. Miałam wtedy minipejsy xD

Pytanie nr 25: fachowa recenzja filmu chłopiec w pasiastej piżamie

Hahahahaha, u mnie fachowa recenzja xD Jeśli ktoś jest zainteresowany, moja znajoma niedawno pisała o tym filmie u siebie. Polecam całą notkę 🙂

Pytanie nr 26dobre filmy trudne do odkrycia

Jeśli chcesz znaleźć dobre, ale zapomniane filmy, to musisz szukać na własną rękę. Filmweb, Csfd, Imdb – świat stoi przed tobą otworem 🙂

Pytanie nr 27nie ma czegoś takiego jak łamanie zasad

Guzik prawda, słońce. Za krótko żyjesz na tym świecie.

Pytanie nr 28bracia bielscy naprawdę

Pisałam o tym wyżej. Gorąco polecam książkę o braciach Bielskich. 🙂

Pytanie nr 29: filmiki jak się zmuzsa dziewczyne do seksu

Ja pier…, jak można mnie znaleźć dzięki takim hasłom?!

Pytanie nr 30recenzja filmu korczaka jakie może być zakonczenie

Dzieci drogie. Moja strona z hasłami z Google jest poprzetykana pytaniami typu jak się kończy Korczak bądź o co chodzi w filmie Korczak. Nie prościej po prostu obejrzeć ten film? Cieszę się, że przynajmniej raz dziennie ktoś znajduje mojego bloga, poszukując informacji o tym filmie, ale na litość Boską, co za problem to wypożyczyć i obejrzeć?

Pytanie nr 31jak to jest być wampirem

Obejrzyj Pocałunek wampira, to zobaczysz.

Pytanie nr 32czy moje zycie jest smieszne

Na to pytanie każdy musi sobie sam odpowiedzieć.

Pytanie nr 33jestem wampirem ze zmierzchu

Gratulacje! Szpitale psychiatryczne nie są przepełnione, zawsze znajdzie się dla Ciebie miejsce xD

Pytanie nr 34zagral doktora korczaka

W filmie Wajdy Korczaka grał Wojciech Pszoniak.

Pytanie nr 35gangnam style jak śpiewać

Po pijaku! xD

Pytanie nr 36autor literackiej chaly

Jan Tomasz Gro… xD Niektórzy zaliczają do takich twórców autorkę 50 Shades of Grey, ale dla mnie to już inna, wyższa kategoria chały.

Pytanie nr 37czy chwytak i dj horse to ta sama osoba?

Chyba nie, za dużo szczęścia naraz by było.

Pytanie nr 38pięćdziesiąt twarzy greya streszczenie

Pewna głupia studentka literatury angielskiej wplątuje się w dziwną relację z bogaczem-sadomasochistą. xD

Pytanie nr 39czemu moja papuga zasypia u mnie na ręku?

Bo ci ufa. ^^

Pytanie nr 40czy papugi siędzą na ramieniu czlowieka

Owszem. Siedzą również na głowie, na plecach, biegają po nogach i plecach, kiedy człowiek leży… Podczas pisania tej notki Henio siedział mi na kolanie. ^^

Tyle na dzisiaj. Trzeba się ogarnąć i jechać do Wawy oprawić licencjat ^^

Wasza zarobiona

Cathryn

5 thoughts on “Ciocia Żyd odpowiada (edycja czwarta)

  1. Jak zmusić dziewczynę do seksu!!! xDDDDDDDDDDDD Padłam 😀 (BTW. fachowo nazywa się to gwałtem, nie?)
    A wiesz, poprzednia część tych pytań była zabawniejsza 😛

    • Co poradzę na to, że teraz takie pytania padły? xD Zostało mi ich jeszcze z dziesięć. Poczekam, aż się dozbiera jeszcze trochę i kolejna notka będzie bardziej jajcarska xD

      • u mnie znowu nuda, same „rzeczowe” wyszukiwania… jedna osoba próbowała się u mnie dowiedzieć co można kupić w mostarze na targu. nie wiem, ale jak tam w końcu zawitam to sprawdzę.

      • Wydaje mi się, że takie głupie hasła pojawiają się u mnie dlatego, bo mam miszmasz tematyczny. I często piszę o czymś, co aktualnie jest modne. Dlatego potem wychodzą takie patologie jak „nagie osiemnastki” _^_

  2. ale właśnie ja też mam wszystko i nic, bo ja mam bloga raczej osobistego, więc mogłabym oczekiwać najdurniejszych zapytań… a tu najczęstsze to tytuł/adres bloga, ze dwie piosenki, któych tekst wrzuciłam, „studia w Czechach” i przez ostatni miesiąc moje osobiste nazwisko.
    gdzie czasy „dziewczyny szczygła”, no gdzie:p

Skomentuj

