Słowo się rzekło – zostałam wolontariuszką!

Zauważyliście zmianę zdjęcia w nagłówku? To już wiecie, gdzie Cathrynek będzie się udzielał.

O festiwalu słyszałam wiele razy na pierwszym roku, na drugim zapomniałam wysłać zgłoszenie, dopiero na trzecim będzie mi dane się tam poudzielać. Zapowiada się ciekawie.

Lubię coś robić w czynie społecznym. Może ostatnimi czasy trochę się leniłam pod tym względem i jeśli cokolwiek robiłam, to bardziej dla korzyści (pieniędzy, chrupek, wstawcie, co chcecie) – tym razem spięłam poślady, wysłałam zgłoszenie i czekałam na odzew.

W międzyczasie dostałam pracę i teraz będę musiała się pewnie nieźle gimnastykować, by pogodzić jedno, drugie, studia i Kubę na dodatek.

Wczoraj byłam na pierwszym spotkaniu wolontariuszy w kawiarni Niespodzianka na Marszałkowskiej (całkiem klimatyczne miejsce, polecam). Zdziwiłam się, bo było nas ze trzydzieści osób. Okazało się, że z roku na rok liczba wolontariuszy rośnie (i bardzo dobrze!). Czeka nas masa roboty – obsługiwanie wydarzeń, zajmowanie się gośćmi, reklama, różne takie. Z racji tego, że może być różnie z moją obecnością na pokazach, zgłosiłam się przede wszystkim do reklamy i kolportażu ulotek, programów i plakatów. Uniwerku, strzeż się! Będę zażydzać okolicę xD

ISZiP (Instytut Statystyki Zachodniej i Południowej – ostatnio odświeżyłam sobie ten tekst i co go sobie przypomnę, to mnie niezmiernie bawi) musi się bać szczególnie, albowiem na festiwalu będą dwa filmy produkcji słowiańskiej – jeden czeski i jeden serbski. To znaczy nie wiem dokładnie, w jakim stopniu jest serbski, a w jakim chorwacki, bo pod tytułem są wypisane oba kraje, a jak powiem, że film jest serbsko-chorwacki to nie wyjdzie to, co mam na myśli… Ech, te Bałkany xD Uprzedzam pytanie: tak, polskie produkcje też będą, w tym uwielbiane przeze mnie Pokłosie. ^^

O nowinkach festiwalowych będę Was informować na bieżąco (na Czechożydku również). Organizatorzy będą mieli ze mnie pożytek 😉

To na tyle właściwie. Jakby ktoś miał jakieś pytania, to niech pisze, być może jestem w stanie na część odpowiedzieć.

A, na festiwal warto się wybrać, bo część pokazów będzie nie w Muranowie, tylko w Muzeum Historii Żydów Polskich, a wszystkie seanse są ZA DARMO. ^^

Wasza kichająca

Cathryn

Skomentuj

