Następna stacja: Warszawa Wschodnia – wrażenia.

Wiosna przyszła (jakbyście nie zauważyli), trzeba ten fakt jakoś konstruktywnie wykorzystać. Wczoraj na okienku pojechałam wreszcie na Wschodni, by nacykać fotek i by móc Wam opowiedzieć o swoich wrażeniach, związanych z tym dworcem.

Moi drodzy, jak już wielokrotnie wspominałam, Dworzec Wschodni przed remontem wielokrotnie kojarzył mi się z komuną. Pamiętam, że kiedy jechałam na konwent kilka lat temu, czułam się powalona tą atmosferą, jaka tam panowała – tylko kręcić filmy! xD Teraz jednak dworzec się zmienił, wyładniał, stał się bardziej światowy xD i nareszcie możemy przestać się za niego wstydzić.

Oto garść fotek:

Taki oto napis widać od strony ul. Kijowskiej

Tak wygląda budynek od strony ul. Kijowskiej (kiedyś było gorzej)

Hala jest powalająca – dzięki niesamowitej ilości szyb do środka wpada dużo naturalnego światła. Dla mnie to wielki plus, bo w podziemiach na Centralnym zwykle mnie bolą albo oczy, albo głowa

Czyściutko, przestronnie, tablice informacyjne są zawsze aktualne (sprawdzałam), a pociągi zapowiada miły kobiecy głos (należący do MŁODEJ kobiety, a nie do jakiejś starej, skrzeczącej baby, jak to zwykle bywa na dworcach)

Wiecie, jak ciężko było zrobić zdjęcie peronów? Bez przerwy jeździły jakieś pociągi (wiem, że to normalne, ale BEZ PRZERWY? Pora chyba nie była zbyt odpowiednia, było koło dwunastej). Ale się udało. Muszę Wam powiedzieć, że jeśli chodzi o remont, to najbardziej jestem zadowolona z peronów właśnie. Pofałdowany asfalt zastąpiono jakimiś płytkami, dzięki czemu nawierzchnia jest RÓWNA (nie ma nic gorszego od ciągnięcia za sobą chybotliwej walizki na kółkach po nierównym asfalcie. Można się wkurzyć). Teraz prowadzić tam walizki to czysta przyjemność.

Jaki dworzec w Warszawie powinnam teraz odwiedzić? W sumie przydałaby się relacja z Centralnego… Wiecie może, w jakim stanie jest remont Zachodniego?

Wasza odpoczywająca (licencjat oddany do  kolejnych poprawek)

Cathryn

Skomentuj

