Ciocia Żyd odpowiada (edycja trzecia)

Proszę koleżeństwa, Czechożydek ruszył pełną parą. Nie mogę jednak zaniedbywać New Shadowlife, w końcu jak to będzie o mnie świadczyć. Dlatego teraz zapodam Wam kolejną porcję haseł z Google – enjoy 😉 Pisownia, jak zawsze, oryginalna.
Pytanie nr 1: obrzydliwe gołe kucyki pony
Przepraszam, czym jest ten blog – miejscem, gdzie wypisuję swoje bzdurki czy 4chanem? Nie mam zielonego pojęcia, co autor miał na myśli, ale powinien się nad sobą zastanowić ^^’
Pytanie nr 2: jak powstała piosenka gangnam style
Prawdopodobnie jak każda inna: przy piwie bądź innym środku rozszerzającym świadomość ktoś wpadł na pomysł i postanowił go zrealizować.
Pytanie nr 3: film o codziennych sprawach
Pierwsze, co mi przyszło do głowy, to Lejdis ^^’ Z czeskich mogę polecić Butelki zwrotne.
Pytanie nr 4: zajebiste anime
Mój brat Kamian poleca wszem i wobec Sword Art Online, ja zaś wymienię to, co zwykle – Sekaiichi Hatsukoi, Mirai Nikki oraz Hellsing Ultimate (niedawno wyszedł ostatni odcinek. Po chyba sześciu latach od wydania pierwszego, moje gratulacje xD).
Pytanie nr 5: ustna erudytka
Słucham? xD Jest coś takiego? W jakich kategoriach da się mówić o czymś podobnym? Chodzi o coś w stylu erotoman-gawędziarz? ^^’
Pytanie nr 6: czeska nowosc kortoczal
Wiecie, jak Google przerobił to zapytanie? Czeska nowość korczak. I tak oto pytający trafił na mojego bloga.
Pytanie nr 7: uwielbiam skarpetki fotoblog oraz skarpetki w gwiazdki fotoblog
Ni cholery nie wiem, co to ma wspólnego z moim blogiem ^^’
Pytanie nr 8: ohydne zdjęcia
O matko, niechcący sprawdziłam w Google to hasło i natknęłam się na rzeczy, których nikt przy zdrowych zmysłach nie chciałby oglądać. Nie próbujcie tego w domu.
Btw. nie mam pojęcia, co to ma do mojego bloga – aż taka brzydka jestem? ^^’
Pytanie nr 9: być niewierzącym w polsce
Masakra, mówię Wam.
Pytanie nr 10: jak można w formie kabaretu przedstawić gangnam style.?
Człowieku, rusz głową, da się to zrobić ^^
Pytanie nr 11: jaka wodka byla w filmie ciacho
Nie wiem, podczas seansu bardziej dbałam o to, by się nie porzygać.
Pytanie nr 12: skad sie wziela maskotka hello kitty
Uuuu, nawet kiedyś byłam na panelu poświęconym Hello Kitty na Pierniconie, ale teraz nic nie pamiętam. Polecam Wikipedię, tam na pewno będzie odpowiedź.
Pytanie nr 13: co dla człowieka daje papuga
Więcej sprzątania, ból głowy i towarzystwo. Zwłaszcza, jak biega po śpiącym człowieku (bo co to za obyczaje, że papuga już nie śpi, a człowiek nie chce się nią zajmować!).
Pytanie nr 14: gangnam style nie rozumiem tego
Drogi Internauto, ja też nie – to po koreańsku w końcu. Pozdrawiam, Ciocia Żyd.
Pytanie nr 15: conan barbarzynca 3d gdzie te efekty
Ja się pytam, gdzie tu logika ^^’
Pytanie nr 16: ile jest w polsce niewierzących
W ch*j ^^
Pytanie nr 17: wykładowcy w iszipie
Hahahahaha, napisałabym coś śmiesznego, ale pracownicy ISZiPu mnie dorwą i się nie doczekacie nowej notki ^^’
Pytanie nr 18: czy ,,gangnam style” to angielska piosenka?
Ludzie, Gangnam style już tyle czasu święci triumfy na YouTube, a ktoś dalej nie wie, że to koreańskie. Tak więc oświadczam: nie, to nie jest angielska piosenka. ^^’
Pytanie nr 19: zaliczylem swoja siostre
Moje gratulacje! Ale pamiętaj, Edyp był większym hardkorem, zaliczył własną matkę. 😛
Pytanie nr 20: co myslicie o ksiazce kytice
Jest zajebista. I pisana takim czeskim, że Polak bez problemu ją zrozumie.
Pytanie nr 21: smieszne filmiki czlowiek sra na papuge
Nie wiem, czy to jest możliwe ^^’
Pytanie nr 22: czeskie porno anime piekło
OMG.
Pytanie nr 23: czy florence welch lubi anime i mangę?
A skąd mam wiedzieć? ^^’ Wcale bym się nie zdziwiła.
Pytanie nr 24: co to znaczy być wampirem ? xd
To znaczy być chorym psychicznie, wampiry nie istnieją. ^^’
Pytanie nr 25: co kupic siostrze na poprawe humoru
Moja Siostra uwielbia pistacje. Spróbuj z tym. W Lidlu można czasem kupić je dość tanio na wagę.
Pytanie nr 26: chciał się pośmiać a odkrył talent muzyczny
Nie mogę przestać się śmiać, wydaje mi się to absurdalne xD
Pytanie nr 27: z daleka słychać zew wspomnienia
…A tymczasem świat się nie zmienia,
Licencjat leży, kwicząc cichutko
Albowiem tekstu jest w nim malutko.
*Kurtyna*
Pytanie nr 28: dzien pamieci 27 styczen oswiecim facebook
STYCZNIA! W języku polskim się odmienia miesiąc, podając datę!!! Fajnie, że ktoś wie, co jest dwudziestego siódmego stycznia, ale niech się nauczy odmieniać.
I to tyle na dziś. Idę zajmować się kwiczącym licencjatem.
Wasza wychodząca z sesji obronną ręką (zdałam pisemny egzamin B2 z angielskiego, w środę mam ustny) ^^
Cathryn

Reklamy

7 thoughts on “Ciocia Żyd odpowiada (edycja trzecia)

  1. Wierszyk o licencjacie ❤

    Ja zupełnie nie mogę ogarnąć tego, w jaki dziwny sposób ludzie znajdują blogi. BTW: zwierz popkulturalny robi też coś takiego i tam są jeszcze dziwniejsze (o ile to możliwe) zapytania google.
    Gdzie w ogóle takiego sprawdzenia można dokonać, bo zawsze mnie to zastanawia…

    • Wiesz co, zależy od serwisu, gdzie masz bloga. Na WordPressie masz tagi na stronie ze statystykami (i za to kocham WP, ba blog.pl tego nie było _^_).
      Ja z kolei nie mogę ogarnąć sposobu myślenia ludzi i ich dziwnych pomysłów. A te robią się coraz dziwniejsze, im bardziej tematyka bloga jest złożona… Tak zauważyłam.

      • Znalazłam, na bloggerze jest tak jak na WP. Okazało się, że ludzie znajdują mnie po haśle „jeździec miedziany”, więc potężne opierdole mi się opłacają. Cholera, za dużo głaskam po głowie, za dużo.

      • Wydaje mi się, że to kwestia popularności omawianego przez Ciebie tytułu. Mnie masa ludzi znajduje po „Gangnam Style”, „Korczaku”, w okresie Euro 2012 po „Koko Euro Spoko” (o zgrozo) albo po „Od zmierzchu do śmiechu” ^^’

  2. przejrzałam swoje z ostatniego tygodnia i miesiaca. klasyka – najwięcej z nazwy mojego bloga, poza tym cytat z piosenki, który kiedyś wpisałam. oraz kwiatki typu „beata ma syfa” „zapalniczka w kształcie whisky” „małpa symbolika uciekanie zła” (wyobrażam sobie uciekanie zła). a tak, i iszip. tylko nie wiedziec w formie „iszipem”.
    plus pozytywne zaskoczenie – spacer po szklaku modernizmu w gdyni.
    ale zazwyczaj – nuuuuda.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s