Chała tygodnia na wesoło, czyli jak powinien wyglądać opis Chały _^_

Moi drodzy, życie (i studia, nie tylko sesja) ostatnio sprawia, że nie mam na nic siły. Pisanie przychodzi z trudem…
Zwłaszcza dotrzymywanie terminów. O pisaniu cykli nie wspomnę.

Z racji tego, że nie za bardzo mam materiał oraz ciężko mi przychodzi ogarnianie samej siebie, a co dopiero bloga, jestem zmuszona przywrócić publikację Chał tygodnia do stanu sprzed kilku miesięcy (gdzie Chały pojawiały się raz na jakiś czas, a nie regularnie co tydzień). Już się zdążyłam przyzwyczaić do tego cyklu, ale co poradzić, skoro mam obsuwy i po prostu mi to nie idzie.

Byście nie płakali :P, wrzucam Wam filmik, który ostatnio króluje w moich internetach i który namiętnie cytuję, gdzie się da (o puszczaniu wszystkim dookoła nie wspomnę). Przed Wami próbka tego, jak powinny wyglądać opisy Chał 🙂

Jest to recenzja gry Call of Duty: Modern Warfare 3. Cały jej urok polega na wrodzonej zdolności nawijki autora oraz na tym, że językiem recenzji jest gwara śląska. Ciekawe połączenie, nie?

Osobiście się w tym zakochałam. Nigdy wcześniej tak naprawdę nie miałam do czynienia z gwarą śląską i teraz cieszę się jak dziecko, oglądając inne recenzje tego gościa. Nawet nie wiecie, ile rzeczy brzmi podobnie po czesku _^_ Serio, nie rozumiałam po polsku, rozumiałam po czesku i jakoś sens mogłam wywnioskować.

Polecam obejrzeć dwa razy, za pierwszym podejściem ciężko jest wyłapać wszystkie smaczki.

A tymczasem znikam spać.

Wasza

Cathryn

Skomentuj

