Share Week 2, czyli co Cath czyta?

Na blogu Andrzeja Tucholskiego wyczytałam, że trwa całkiem ciekawa akcja. Mianowicie bloger (bądź vloger) poleca u siebie na stronie inne blogi/vlogi, które sam przegląda. Wszystko w ramach ogólnie pojętego polecania. Sami wiecie, jak bardzo lubię polecać xD Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.
Bo Internety się same nie zrobią, Internety trzeba wspierać! xD
To tak – polecam:
1. jestKultura – wspomniany już Andrzej Tucholski pisze naprawdę fajne rzeczy o stylu życia, kulturze i o czym mu tylko przyjdzie do głowy. Od niedawna ma nową czytelniczkę, tj. mnie 😉
2. Czytam, bo lubię – Agnieszka Kalus jest moją guru, jeśli chodzi o blogi książkowe. Mimo, iż nie wszystkie jej lektury są bliskie moim zainteresowaniom, recenzje czyta się bardzo przyjemnie. Wiele razy też dzięki niej odkryłam fantastyczne książki. 🙂
3. Pijaru Koksu blog – zaraz będzie, że polecam bloga Kuby (chociaż miało nic nie być o związkach). Powiem Wam jednak szczerze, że Kuba jest inny na żywo, a inny w piśmie. Jego notki się fantastycznie czyta: są przejrzyste, uporządkowane (nie to, co moje wypociny), a przede wszystkim widać, że Jego bardzo interesują tematy, o których pisze. Także jeśli ktoś chciałby się dowiedzieć więcej o social mediach, zobaczyć, co na Facebooku piszczy (od strony technicznej) bądź też zobaczyć, jak ciekawie można poprowadzić kampanię reklamową, gorąco polecam stronę Kuby.
4. Kominek.es – tak, przyznaję się, czytam Kominka. Od czasu do czasu. Polecam, bo facet ma coś ciekawego do powiedzenia.
5. Książkowo – blog książkowy Agnieszki Tatery. Znam od niedawna, ale mnie od razu urzekł. Entuzjazm autorki bardzo się udziela, a jej recenzje potrafią poprawić mi humor.
Miało być do pięciu blogów, ale dorzucę szósty (w ramach autoreklamy: i tak bym o tym napisała, więc się nie obrażajcie ^^’) – niedawno założyłam drugiego bloga. Informowałam Was już zresztą o tym na fanpejdżu.
Czechożydek traktować będzie o literaturze czeskiej i żydowskiej. Czemu takie połączenie?
a) bo Kuba na to wpadł,
b) bo i jedno, i drugie to moja pasja,
c) bo nie mam co robić w życiu,
d) bo za dużo czytam,
e) wszystkie odpowiedzi są poprawne xD
Blog już istnieje, ale tak naprawdę ruszy dopiero 30 stycznia 2013 roku. Na razie zajmuję się stroną techniczną. Btw. – wiedzieliście o tym, że jak dodacie kategorię, to jej nie widać, dopóki się nie podepnie pod nią notki? xD Musicie uwierzyć mi na słowo, kategorie już są. Zastanawiam się nad pierwszą notką.
A licencjat się kurzy…
Wasza
Cathryn

One thought on “Share Week 2, czyli co Cath czyta?

Skomentuj

