Odkrycia roku 2012 – AMVki

Moi drodzy, dopadło mnie przeziębienie. Od kilku dni cierpię. Chciałam ten weekend wykorzystać inaczej, pójść na miasto, zrobić coś konstruktywnego, a tu guzik, leżę w łóżku i dogorywam. Gardło mnie tak bolało przez pierwszy dzień, że płakałam na myśl o jedzeniu, a jednocześnie miałam ochotę na chrupki… Jestem niereformowalna.
Nie mogę Was jednak zaniedbywać, obiecałam notkę, to piszę 🙂 (poczekałam jednak, aż mi się zrobi trochę lepiej i będę przytomna). Dzisiaj zestawienie najlepszych AMVek tego roku. Uprzedzam, listy nie należy interpretować w taki sposób, że jak coś jest na pierwszym miejscu, to jest lepsze od chociażby miejsca dziesiątego. Nie kolejność jest podyktowana przez moją listę ulubionych na YouTube xD
Tym razem mam dwa podstawowe źródła teledysków: Kamiana (pozdrawiam serdecznie) oraz listę polecanych filmów na YouTube. Często była taka sytuacja, że ktoś inny polecał mi AMVkę, którą znalazłam kilka dni wcześniej ^^’ Tak więc zaczynamy.
1. Nightmare

Utwór: „Mz Hyde” by Halestorm
Anime: Mirai Nikki

Dzięki temu teledyskowi mam kolejny ulubiony zespół. _^_ Piosenka odzwierciedla klimat anime.
2. Heartstrings

Utwór: „Divenire” by Ludovico Einaudi
Anime: Kimi ni Todoke

Wrzuciłam dużo AMVek z KnT, bo w tym roku jest jakiś wysyp. Ta mi się podobała ze względu na muzykę.
3. Enchanted

Utwór: „Enchanted” by Owl City
Anime: Kimi ni Todoke

Oooo, Owl City. xD
4. Fairytale of Lies

Utwór: „Faster” by Within Temptation
Anime: Romeo&Juliet

Ścieżka, którą podąża Within Temptation, coraz bardziej mi się podoba. Zresztą, mam też sentyment do tej piosenki, ostatnio Kuba często jej słucha. I fantastycznie się przy niej biegnie na autobus xD Anime nie widziałam, ale AMVka zachęciła mnie do seansu.
5. All or Nothing

Utwór: „All or nothing” by Theory of a Deadman
Anime: Sekaiichi Hatsukoi

Podczas pierwszego oglądania byłam zachwycona i piszczałam z radości: wyszalała się moja wewnętrzna yaoistka. Utwór fajnie się wpasował w klimat anime.
6. Affective Schoolgirls

Utwór: „Snuffel” by Equilibrium
Anime: Nichijou

Anime nie widziałam, ale słyszałam, że jest dość psychorypne. Tę AMVkę podesłał mi Kamian (w tamtej chwili stał mi przed oczyma obraz rechoczącego braciszka). Pierwszy raz widzę połączenie pagan metalu ze szkolnym anime o słodkich dziewczynkach, ale efekt mnie powalił xD
7. 150% Lobotomy

Utwór: „Le bien qui fait mal” by Mozart L’Opera Rock
Anime: Fullmetal Alchemist: Brotherhood

Wraz z D~Bogną piszczałyśmy z radości podczas oglądania – mamy kolejną genialną AMVkę do FMA! Poprzednią zmajstrował Tyler i od niej zaczęły się dwie miłości: Doroty do FMA, a M&M’sów do Placebo. Mnie teledysk zachwycił, ale żadnej większej miłości jakoś z tego nie ma. ^^
8. Black Impulse

Utwór: „All The Things She Said” (DnB Remix) by PESS vs t.A.T.u
Anime: Black Rock Shooter TV

Piosenka średnio ma się do anime, ale jak ktoś nie wie, jaka jest fabuła, to powinno mu się to spodobać. Uwielbiam t.A.T.u, wszyscy to wiedzą, a ten remiks wyjątkowo przypadł mi do gustu.
9. Crazy End

Utwór: „The Beautiful People” by Marylin Manson
Anime: Mirai Nikki

Moja miłość do Mirai Nikki i Mansona jest niezmierzona, a kiedy się połączy obydwa te zjawiska, powstaje coś, przy czym Cathrynki dostają tzw. joygazmu xD
10. Empty Motion

Utwór: „Love gun” by Aya Hirano
Anime: różne

AMVka bez fabuły, ale świetnie zmontowana i z wesolutką piosenką Ayi Hirano ^^
11. Death Note and Game of Thrones

Utwór: opening z Gry o tron
Anime: Death Note

Króciutkie, ale mnie zachwyciło montażem.
12. Whataya Want From Me

Utwór: „Whataya Want From Me ” by Adam Lambert
Anime: Sekaiichi Hatsukoi

Kolejna AMVka z SH, mniej zachwycająca niż poprzedniczka, ale mimo wszystko mi się podobała.
13. Magic Eye

Utwór: „No light, no light” by Florence and the Machine
Anime: Steins;Gate

Florence!!! xD Nieważne, że nie znam anime: jest Florence, jest zachwyt! A na poważnie: fajne.
14. Just a dream

Utwór: „Just a dream” by Nelly
Anime: Kimi ni Todoke

Podobała mi się tutaj zabawa kolorami. Samo anime jest słodkie, urocze i w ogóle cudne, a piosenka (plus kolory) nadają mu trochę innego klimatu.
15. Wouldn’t Change a Thing

Utwór: „Doesn’t change a thing” by Camp Rock
Anime: Kimi ni Todoke (once again xD)

AMVka tylko dla fanów Kimi ni Todoke – z przydługim wstępem, ale zadowalającą resztą.
16. Under! Where?

Utwór: „Underwear” by Royal Republic
Anime: różne

Pantsu! Pantsu everywhere!!! Kiedyś widziałam podobną AMV z cyckami. Takie rzeczy robi się dla czystej rozrywki… ^^’
17. Little Girls

Utwór: „Little Girls” by Oingo Boingo _^_
Anime: Azumanga Daioh

Matko, nie znałam wcześniej nazwy zespołu i teraz czuję, że robię głupią minę… Eniłej. Podesłał mi brat. Kiedy to odpaliłam (i przespałam przydługi wstęp), wybuchłam śmiechem i nie mogłam się uspokoić przez kilka minut. Nie ma bardziej trafnej piosenki do tego wątku z Azumangi!!! xD
18. Futuristic Lover

Utwór: „Futuristic Lover” by ktoś podobny do Katy Perry, ale nie wiem dokładnie
Anime: Bakemonogatari

Piosenka jest przerobiona, przez co podoba mi się bardziej, niż oryginał… Nieważne. AMV króciutkie, ale treściwe. W ogóle Bakemonogatari jest wdzięcznym tworzywem.
19. ɴezumi… i want to live…

Utwór: różne
Anime: No. 6

Ooo, No. 6, anime o gejach, którzy rozwalają system… Nie, to nie spoiler, to obiegowa opinia. ^^’ Świetnie zmontowane (mamy tutaj dwie piosenki), z przebijającymi głosami bohaterów, mniamniuśne.
20. Vodoo People

Utwór: „Voodoo People” (Pendulum Remix) by the Prodigy
Anime: Mirai Nikki (again xD)

I ostatnia AMVka w zestawieniu, czyli stare dobre Mirai Nikki plus Prodigy ^^
To tyle na dziś. Nie mam siły na głębsze refleksje. Biorę sobie urlop od uczelni na dwa dni, w tym czasie postaram się wyzdrowieć, ogarnąć i dalej nadrabiać filmy i książki. Może nawet do licencjatu usiądę… ^^’
Wasza smarkająca
Cathryn

One thought on “Odkrycia roku 2012 – AMVki

Skomentuj

