Ciocia Żyd odpowiada edycja druga.

Pora na kolejną porcję dziwnych haseł, po których można znaleźć mojego bloga. 🙂
Piszę, bo mi się pierońsko nie chce uczyć na jutrzejszą kartkówkę, a czuję, że chcę zrobić coś pożytecznego. ^^ Tym razem będzie ich więcej: odkryłam, że z dnia na dzień przybywa mi materiału na tego typu notki, więc po co dawkować tak małe ilości…
Jedziemy!
Pytanie nr 1: najlepsze anime na świecie
Według mnie Sekaiichi Hatsukoi, ale męska część czytelników się na pewno ze mną nie zgodzi.
Pytanie nr 2: psy piasenka
Drogi Internauto, naucz się pisać po polsku, to raz. Dwa – YouTube podało mi coś takiego:

Pytanie nr 3: parodia animowana o conanie
Pisałam już kiedyś o tym. Co prawda, film nie jest animowany, ale zapewne usatysfakcjonuje niejednego z Was: Chała tygodnia: Conan Barbarzyńca 3D
Pytanie nr 4: plac zabaw dla papugi nimfy
Dla Heńka placem zabaw jest całe piętro mojego domu, zwłaszcza moje łóżko.
Pytanie nr 5: szkoła wydawała mi się…
…miejscem, gdzie można się czegoś nauczyć w komfortowych warunkach. Po pierwszych dwóch dniach podstawówki zmieniłam zdanie.
Pytanie nr 6: lśnienie siostry
To mnie rozbawiło! Moja Siostra lśni, kiedy zostanie pochwalona albo kiedy powie coś mądrego w towarzystwie.
Pytanie nr 7: comming out szczygła
Boże, przez chwilę myślałam, że Szczygieł przyznał się do bycia gejem, a to tylko tytuł rozdziału jego książki. Uffff.
Pytanie nr 8: polskie piosenki do śpiewania w czasie jazdy samochodem
Haaaaaa, mam pole do popisu! Kiedyś muszę napisać notkę o pijackich piosenkach. Przede wszystkim Beczka piwa Andrusa, jak również Ballada o baronie, niedźwiedziu i czarnej Helenie, Piłem w Spale, spałem w Pile oraz Ballada o jednym Błaszczykowskim. Ostatnio moim i Doroty hitem jest przedwojenny jeszcze szlagier Tylko we Lwowie.
Pytanie nr 9: jak się skończył film pocałunek wampira
Tym, że bohater grany przez Nicolasa Cage’a został przebity sztachetą.
Pytanie nr 10: dyplomacja w sprawie polish death camps
Dyplomacja polega na tym, że wszyscy się kłócą ze wszystkimi, a jakiekolwiek próby wprowadzenia ładu spełzają na niczym.
Pytanie nr 11: jak wstawić diakryt
Wreszcie mam okazję, by się zrehabilitować po paskudnej notce, napisanej na drugim roku – przez wstawianie symboli w Wordzie albo ustawienie sobie innej klawiatury. Wystarczy pogrzebać w opcjach językowych klawiatury, da się to zrobić.
Pytanie nr 12: czy świadkowie jehowy mogą oglądać anime
I HAVE NO IDEA! XD Ale pytanie jest zacne! Podejrzewam, że nie mogą.
Pytanie nr 13: skutki zawiania
Kark i barki cię napierdzielają jak jasna cholera i masz ochotę kogoś zwyzywać. Ewentualnie jesteś przeziębiony.
Pytanie nr 14: jak pisac po czesku w wordzie
Jak wyżej: ustaw sobie czeską klawiaturę, diakryty masz pod górnymi klawiszami numerycznymi (2 to ě, 3 to š, 4-č, 5-ř itd.).
Pytanie nr 15: anime czechy
Jedyny czeski akcent, jaki osobiście znalazłam, to były nawiązania graficzne do dzieł Alfonsa Muchy w Maria+Holic Alive.
Pytanie nr 16: wszystko o holocaust
Polecam wielką encyklopedię Holokaustu, którą można znaleźć w BUWie i która liczy sobie chyba cztery tomy. I jest po angielsku, ale w dzisiejszym świecie to chyba nie problem… ^^’
Pytanie nr 17: ladislav fuks śledztwo prowadzi radca heumann fabuła
Rzecz polega na tym, że syn tytułowego radcy rozwiązuje zagadkę morderstw młodych ludzi. Jak nie lubię kryminałów, tak Śledztwo… czytało mi się fantastycznie; uwielbiam Fuksa i tyle.
Pytanie nr 18: podoba mi się starsza siostra
To masz problem. Zalecam odczekanie jakiś czas, w skrajnych przypadkach spotkanie z psychologiem to nie jest zły pomysł.
Pytanie nr 19: konwersja na judaizm
Trudna w tym kraju jak jasna cholera, o ile nie ma się żydowskich korzeni. Jak się ma i można je udowodnić, to konwersja idzie jak po masełku. Wiem, kiedyś o tym czytałam (z czystej ciekawości).
Pytanie nr 20: co można znaleźć w szmateksie
Cuda. Ciuchy, buty, biżuterię, książki, śmieszne rzeczy, które są potrzebne do życia jak powietrze, a to wszystko za przysłowiowy bezcen.
Pytanie nr 21: czy w sklepie ze zdjęciami w kauflandzie mozna zrobić koszulkę z własnym nadrukiem
I have no idea, ale pewnie można, jak w każdym zakładzie fotograficznym.
Pytanie nr 22: dlaczego internet zalany jest kucykami
Z takich samych powodów, jak słodkimi dziewczynkami z anime i kotkami – bo to urocze, kolorowe, słodkie, niewinne i można to przerobić według zasady 34. Dobra, kotki może niekoniecznie…
Pytanie nr 23: filmy związane z obozami koncentracyjnymi
Zależy, czy stricte o obozach, czy o Holokauście z obozami w tle. Jeśli chodzi o tę pierwszą opcję, polecam przede wszystkim Ucieczkę z Sobiboru, potem Pasażerkę, Listę Schindlera, Życie jest piękne oraz paradokument Sąd nad Bogiem.
Pytanie nr 24 kto zagrał janusza korczaka w filmie „korczak” plus korczak o czym jest film
Primo: Wojciech Pszoniak (istnieje taki serwis jak filmweb.pl, tam można znaleźć nazwiska i wszystko, co człowieka interesuje w tematyce filmowej).
Secundo: A o czym ma być, jak nie o Januszu Korczaku!? xD
Ludzie są rozbrajający.
Pytanie nr 25: gangnam style po czesku
Słyszałam jedną przeróbkę, brzmi beznadziejnie, wygląda beznadziejnie i ogólnie nie polecam. Polskie są lepsze.
Pytanie nr 26: jaka wodka byla w filmie ciacho
Nie wiem, byłam skupiona na powstrzymywaniu wymiotów.
Pytanie nr 27: czy nimfa sra latając po mieszkaniu
JAK JASNA CHOLERA.
Pytanie nr 28: k-on czy jest to lesbijskie anime
Boże broń, nie. To lekkie, łatwe i przyjemne anime, które mnie czasem irytowało, ale to tylko moje odczucie.
Pytanie nr 29: co zrobic jak papuga chce cie dziabnąć
Przestać ją denerwować.
Pytanie nr 30: durne anime dla dorosłych
Pierwsze, co mi przyszło do głowy, to Oruchuban Ebichu – o chomiku, który jest pomocą domową i stara się pomagać swojej właścicielce, co mu średnio wychodzi. W międzyczasie zmienia się w Ebichumana, seksualnego zbawcę. xD
Pytanie nr 31: co dla człowieka daje papuga
Papuga daje człowiekowi możliwość zdenerwowania się i powrzeszczenia, poza tym trzeba co i rusz sprzątać otoczenie, kupować jedzenie dla ptaka i pilnować się, by na niego nie nadepnąć, kiedy spaceruje po dywanie, czyli mamy rozrywkę.
Pytanie nr 32: gdzie papużka ma uszy
W przypadku nimfy są pod pomarańczowymi piórkami po bokach głowy (tam, gdzie są „policzki”).
Pytanie nr 33: czy żydzi piją kawę
Zacytuję Żyda: tak, Arabikę. xD
Napracowałam się.
Wasza zarobiona
Cathryn

4 thoughts on “Ciocia Żyd odpowiada edycja druga.

  1. coming out szczygła – prawie tak ładne jak kiedyś wyszukanie mojego bloga poprzez hasło „dziewczyna szczygła”, chichraliśmy się z tego długo.

  2. Pingback: Voice of social | Pijaru Koksu Blog

Skomentuj

