Ciocia Żyd odpowiada, czyli o tym, jak można znaleźć mojego bloga. :)

Moi drodzy. Jestem styrana jak koń po westernie – zabawiłam się przez jedną noc w bycie prawdziwą studentką i udało mi się nawiedzić w Warszawie aż dwie imprezy. Zapamiętajcie, albowiem jest to ważne wydarzenie w moim życiu. Nigdy wcześniej tak nie balowałam. Jednak, jak zapewne wiecie, każda impreza musi mieć jakieś skutki: mnie na przykład trochę pobolewa głowa i strasznie bolą nogi. Ledwo chodzę. Nadwyrężyłam je sobie, biegnąc na stację i potem tylko pogłębiałam swój stan. Dzisiaj więc mam dzień rekonwalescencji i mam zamiar zajmować się wszystkim, tylko nie studiami.
Dlatego zrealizuję teraz pomysł, na który wpadłam kilka dni temu. Otóż zauważyłam, że ludzie często znajdują mojego bloga poprzez wpisywanie jakichś haseł w wyszukiwarce. Często są tak absurdalne, że się łapię za głowę podczas czytania. Postanowiłam zrobić coś w stylu „kącika porad” i zabawić się w odpowiadanie na zadawane wujkowi Google’owi pytania, dzięki którym różni nieszczęśnicy mieli okazję poznać moje wypociny. Jedziemy! Zachowana pisownia oryginalna.
Nie wszystkie hasła mają formę pytań, ale nie chciałam ich zbytnio modyfikować.
Pytanie nr 1: tak w jidysz
Zacznijmy od czegoś poważniejszego. Zrobiłam research i znalazłam coś takiego:
אַזוי (używany do podkreślania cechy przysłówka i przymiotnika)
= w ten sposób
natomiast יאָ jest to wyraz służący do udzielania odpowiedzi twierdzącej na pytanie zaczęte od słowa czy; potwierdzenie czegoś.*
Pytanie nr 2: kto wymyślił logo euro 2012
Cytuję za Wikipedią: Symbole, znaki i logotypy zostały zaprojektowane przez portugalską agencję reklamową Brandia Central, która od lat jest związana z UEFA.
Pytanie nr 3: oddawaj mój czołg !
Wnioskuję, że ktoś szukał informacji o naszym czołgu – chcemy czołg z powrotem! A, właściwie to nie jest pytanie… xD
Pytanie nr 4: gaumardzos prawda
Słucham?
Pytanie nr 5: kto wymyslil koko euro spoko
Pytanie zadawane bardzo często w okresie Euro 2012. Powiem szczerze: nie mam pojęcia, ale chciałabym wiedzieć, co jarał.
Pytanie nr 6: rudy kot miejski znak kultury
Pierwsze, co mi się nasuwa, to Gdańsk.
Pytanie nr 7: dziewczyny przy drodze na ukrainie
ŻE CO?! Skąd mam wiedzieć, gdzie stoją lub co innego się dzieje z dziewczynami przy drodze na Ukrainie? xD
Pytanie nr 8: jak można zachęcić do przeczytania lektury oto jest kasia
Siłom i godnościom osobistom.
Pytanie nr 9: nagie osiemnastki
Najlepsze hasło świata. Ni cholery nie wiem, gdzie pisałam o nagich osiemnastkach – osobiście wolę starsze.
Pytanie nr 10: mlp wstydzisz się przyznać
Umarłam xD Nie, nie wstydzę się przyznać, że nie oglądałam. xD
Pytanie nr 11: skała urlu
Słucham? XD
Pytanie nr 12: pościel ze zmierzchu
No tego to się, kurde, nie spodziewałam. Słyszałam o pościeli z MLP, ale nie ze Zmierzchem. Ponownie poczyniłam research i znalazłam coś takiego:

Pytanie nr 13: film eksperymentalny o holokauście
Diamenty nocy. Stanowczo. Utwierdziłam się w tym przekonaniu, oglądając ten film ze dwadzieścia parę razy.
Pytanie nr 14: zrób sobie raj streszczenie
Bardzo znana książka Mariusza Szczygła, pierwszego czechofila RP, zawierająca w sobie teksty różnej treści, ale trzymające się tematyki Republiki Czeskiej. Książka, której bohemiści nie mogą używać w pracach naukowych, bo inaczej zostaną zlinczowani.
Pytanie nr 15: teksty na odzywki
Znany wołomiński skrót WZR można rozwinąć jako Wołomin zawsze razem lub Weź zamknij ryj. Co kto lubi.
Pytanie nr 16: moje wrażenia z muzyką chopina
Zajebista. xD
Pytanie nr 17: kiedy byłem w trzeciej klasie gimbazy
Kiedy sama kończyłam gimnazjum, zmieniła się dyrekcja ze znośnej na nieznośną, upiekło mi się noszenie mundurków i nie miałam chęci do nauki na egzamin. O.
Pytanie nr 18: imię kotki w tytule książki hrabala
Auteczko (cz. Autíčko).
Pytanie nr 19: ukłon na zakończenie tańca
Pochyl się gwałtownie, zamieć włosami podłogę i wykonaj telemarka.
Pytanie nr 20: hello oooo tekst
Heloooo, my friend, you need sunglases? Albo to inna bajka.
Na dzisiaj wystarczy, mam tego jeszcze ze dwa razy więcej, starczy na kolejną notkę.
Wasza nucąca pod nosem „helooooooooł”
Cathryn

*Za: http://pl.glosbe.com/yi/pl/

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s