Wąż Mojej Siostry.

Dawno nic nie było o moim licznym zwierzyńcu. Z racji tego, że na poważniejsze tematy nie za bardzo mam chęć, opowiem Wam o kolejnym przedstawicielu mojego stadka, czyli o Balbinie.
Balbina jest w posiadaniu Mojej Siostry od kilku lat (bodajże pięciu). To pyton królewski, ma długość 80 centymetrów i, jak imię wskazuje, jest dziewczynką. Nie, nie wpadliśmy na pomysł utworzenia hodowli węży, uprzedzam pytanie.
Mama na hasło „chcę mieć węża w domu” zareagowała gwałtownie, stanowczo odmawiając. Olka jednak ją namówiła, ponieważ Balbina jest mała i nie jest jadowita, a co za tym idzie – nie zeżre ani nas, ani innych zwierzaków. Co prawda, podejrzewamy, że jakby ją zaatakował kot albo Heniek, to by ich uśmierciła, nie mogłaby jednak ich zjeść. Eniłej – mama się zgodziła, ale dalej patrzeć na węża nie może i jakby mogła, to by się go pozbyła, ale się do tego publicznie nie przyzna.
Wężyca, anakonda, Balbiniasta, głupia dz… – to tylko kilka z przezwisk, które ślemy pod jej adresem.
Na ogół pożytku z niej nie ma. Ani się nie przytuli, ani nie pokaże, że cię kocha, ani się nie ucieszy na twój widok… Jednakże jak ktoś lubi, to można ją ponosić w ramach szaliczka na szyi. Węże, wbrew pozorom, są suche, ciepłe i miłe w dotyku.
Karmimy ją raz na tydzień lub dwa myszami, po które zazwyczaj ja jeżdżę do sklepu, bo Olka nie ma czasu/nie chce jej się/”oj Dorota, no weź kup tę mysz”/niepotrzebne skreślić. ^^’ Ja również karmię węża. Zapytacie zapewne, jak mogę być tak nieczułym człowiekiem i mordować małe myszki. Macie odpowiedź: kiedyś się broniłam przed tym. Nie chciałam patrzeć, jak Balbina poluje. I raz, niechcący, zobaczyłam. Odkryłam wtedy, że tak naprawdę nic nie czuję. Znieczulica przez zajmowanie się obozami koncentracyjnymi? Nie mam pojęcia, w każdym razie przestało mi to już robić różnicę.
Macie kilka zdjęć (wybaczcie złą jakość, robiłam komórką):





Wiecie, jakie to fajne uczucie, kiedy wąż włazi pod bluzkę? 😉
Wasza zarobiona
Cathryn

One thought on “Wąż Mojej Siostry.

Skomentuj

