Ocalone od zapomnienia, czyli moje znaleziska na Cmentarzysku Zapomnianych Książek.

Moi drodzy, kilka dni temu skorzystałam z tego, że byłam w Warszawie i wybrałam się wraz z Siostrą na Cmentarzysko Zapomnianych Książek – miejsce, gdzie za śmieszne pieniądze (tym bardziej, że była likwidacja…) udało mi się wynieść 59 książek (plus starą mapę Jerozolimy). Szczerze żałuję, że tego typu miejsce jest zamykane, można tam znaleźć prawdziwe cuda.
Dla tych, co nie wiedzą: Cmentarzysko działa na zasadzie „płacisz konkretną kwotę, wynosisz, ile udźwigniesz”. Swego czasu były takie akcje w całej Polsce – kiedyś próbowałam się dostać na taką w BUWie, ale się spóźniłam, wszystko zdążyli ludzie rozgrabić. Normalnie dostajesz na wejściu torbę i do niej zbierasz, ale z racji tego, że się załapałam na likwidację, mogłam zbierać do kilku (by jak najwięcej wynieść). I tak oto razem z Siostrą targałyśmy plecak i dwie torby. xD
Oto wszystkie znaleziska:

Znaleziska, związane z wojną bądź obozami koncentracyjnymi (dużo Hołuja, ja nie mogę):

Znaleziska czeskie (najbardziej się cieszę z Povídek malostranských) plus mapa Jerozolimy:

Jeśli kiedyś będziecie mieć okazję, by pojechać na akcję związaną z Cmentarzyskiem, jedźcie. Na pewno znajdziecie coś fajnego 🙂
Wasza myśląca nad kolejną Chałą tygodnia i susząca paznokcie
Cathryn

Skomentuj

