Moja Siostra jest magistrem!!!

A raczej panią magister. Dzisiaj się szczęśliwie obroniła! Jakby ktoś pytał, jest pedagogiem kryminologicznym, chociaż ta nomenklatura jest dziwna, więc pewnie coś przekręciłam.
Eniłej… Mazel Tov! xD
hava nagila
Tany, tany, specjalnie na cześć Mojej Siostry. Kłaniajcie się jej w pas, nikt z mojej rodziny (poza ciocią, ale z czego ona nie ma) jeszcze nie uzyskał tego tytułu. Ja na razie pracuję na miano licencjusza.
Dokładnej reakcji Siostry nie znam, nie widziałam się z nią, w weekend wróci od narzeczonego. Ale tam pewnie dzielnie świętuje, więc my, moi drodzy Czytelnicy, również musicie trochę poświętować. 🙂 Tańczymy!

Gratulaaaaacje 🙂
To byłam ja, Cathrynek, specjalistka od robienia obciachu na dzielni. Nie tylko swojej.
Wasza
C.R.

2 thoughts on “Moja Siostra jest magistrem!!!

Skomentuj

