Skończone „Lśnienie”, brak chęci do nauki i ogólnie leserstwo.

Wiecie co, takiej niemocy twórczej nie miałam chyba nigdy w życiu. Za 10 dni mam egzamin z czeskiego, a robię cholernie mało. Oglądam „Kobietę za ladą”, by się osłuchać z językiem, a poza tym – wszystko inne. Uczę się dość intensywnie tylko na Żydów, których mam jutro. O ile pani doktor nie odwołała zerówki, ale nic mi o tym nie wiadomo.
Z racji tego, że żołądek odmówił mi posłuszeństwa i mam perspektywę siedzenia na uczelni do 20.30, olałam poranne ćwiczenia i postanowiłam zrobić coś twórczego. A co!
Pouczyłam się na kulturę popularną, poodkurzałam i dokończyłam „Lśnienie”.
Ja pierdzielę.
Ten film (pomijając fakt, że ma miano antywalentynkowego i miałam go skończyć w lutym…) to podsumowanie moich największych koszmarów.
Co nie znaczy, że nie jest świetny, bo jest – serio. Oglądałam ten film i miałam dziwne wrażenie, że gdyby nie parę zbiegów okoliczności, to i ja bym słyszała takie bluzgi i obrywała co i rusz. Ale nie słyszę, nie obrywam i generalnie mam wszystko gdzieś. ^^
Podczas seansu cały czas gdzieś z tyłu głowy kołatała mi myśl, że w książce było inaczej, ale kto by się tym przejmował, skoro czytała to ponad rok temu…
A poza tym to leserstwo. W poniedziałek siedziałam do późnej nocy i pisałam pracę na JOŚ – nie dlatego, ze był deadline, ale mnie wzięło i nasmarowałam. A co! ^^ Dałam radę. Żebym miała też taką wenę przy licencjacie, to byłoby wspaniale.
Na razie jednak muszę porzucić myśli o rozdziale o lesie, który czeka, aż go przeleję na klawiaturę – trzeba jechać na zajęcia. A potem na podwójny angielski…
Trzymcie kciuki za pierwsze zaliczenie w sesji letniej!
Wasza dumająca, gdzie się podziało jej samozaparcie
Cath
P.S. A ten, który wymyślił obecną pogodę, powinien dostać w palnik.
C.R.

Skomentuj

