Następna stacja: Warszawa Stadion – wrażenia.

Notka miała powstać wczoraj, z przyczyn technicznych (tj. kłótni z Moją Siostrą i ogólnego rozgardiaszu) powstaje dopiero dzisiaj, mam nadzieję, że mi darujecie.
Od dawna planowałam pojechać na stację Stadion, by zobaczyć, jak wygląda po remoncie. Krótko po jej otwarciu trafiła mi się okazja, mianowicie byłam akurat na Śródmieściu, gdzie kupowałam pączka z racji tego, że mam okienko xD Takie Cathrynkowe rozrywki. Postanowiłam wykorzystać możliwość pojechania dwie stacje na wschód i teraz Wam o tym opowiem.
Dworzec naprawdę robi wrażenie. Stary pamiętam z dzieciństwa jak przez mgłę, był syf, dno i wodorosty, a tutaj – bajeczka. Jeszcze czysto, przestronnie, z widokiem na Stadion… Zresztą, co tu dużo gadać, pokażę Wam swoją trasę po kolei.
Tuż po wyjściu z pociągu:

Widok z okna xD

Widok na peron (zwróćcie uwagę na to, że praktycznie nie ma tam ludzi):

Wejście do korytarza prowadzącego na perony:

Tablice informacyjne, które mnie zaskoczyły strasznie (spodziewałam się ich, ale wiecie, jak pierwszy raz jest się w takim miejscu, to widok podobnych tablic na POLSKIEJ stacji nieco dziwi)

Ładna i zgrabna poczekalnia:

Widok na Stadion Narodowy od strony budynku poczekalni:

Krijejtor of Nju Szadołlajf:

Napis

Peron nr 2, gdzie zakończyła się moja wycieczka (bo wsiadłam w pociąg na Powiśle)

Moje zdanie – no, no, niech budują i remontują dalej. Centralny mi się nawet podobał, Stadion jest cacy, teraz niech się wezmą za Powiśle, bo tam równo komuną i zaniedbaniem wieje. Czekam też na otwarcie Wschodniego od strony Kijowskiej, oj, jestem ciekawa, jak tam teraz będzie. W starym budynku można było kręcić filmy o PRL-u xD
Wasza padająca lekko na twarz (męczący dzień)
Cathryn

Skomentuj

