Podsumowanie tzw. długiego tygodnia majowego.

Nie oduczę się, dla mnie ten czas to długi tydzień (bo tydzień plus dwa dni) i tyle.
Co zrobiłam? O matko.
Z rzeczy okołostudyjnych i okołosesyjnych:
– skończyłam oglądać „Arabelę” i ściągać „Kobietę za ladą” _^_;
– siedziałam w Bibliotece Narodowej kilka godzin nad referatem dla Pana Promotora (w skrócie PP);
– ogarnęłam bajzel na biurku (notatki, zeszyty, Bógwiecojeszcze);
– przeczytałam „Gottland”, „Niekochaną” i zaczęłam polski przekład „Siostry” (kiedyś trzeba!).
Z rzeczy ni cholery niezwiązanych ze studiami:
– obejrzałam zaległe odcinki „Fairy Tail”;
– zakochałam się do reszty w Laibach (pozdrawiam Paulinę Ł.);
– obejrzałam dwa sezony „Black Lagoon” (to anime jest ekstra, w wolnej chwili obczaję OAV);
– obejrzałam drugi sezon „The Walkind Dead” i niecierpliwie czekam na trzeci;
– obejrzałam „Thora” xD
– zdążyłam skrytykować hymn naszej reprezentacji na Euro;
Z rzeczy towarzyskich:
– byłam na zakupach na Marywilskiej z D~Bogną i Moją Siostrą, byłyśmy zgrzane i utyrane jak konie po westernie;
– rusałkowałam z dziewczynami w stolicy (macie oddzielną notkę o naszym ganianiu od fontanny do fontanny);
– na zakupach z Asią, D~Bogną i jej mamą wydałam miliard złotych, ale kupiłam sobie kieckę na wesele kuzyna. Zrobię sobie w niej zdjęcie, padniecie z wrażenia!
– spędziłam z Kubą dwa urocze dni, jeden uroczy wieczór w Rybie na świętowaniu Jego urodzin oraz równie urocze dzisiejsze popołudnie na opiekowaniu się skacowanym człowiekiem xD
Z rzeczy okołodomowych:
– posprzątałam, odchwaściłam chodnik, umyłam z ojcem ganek i dwie ławki, opalałam plecy…
Moją majówkę podsumowuje poniższy obrazek*

Miałam się uczyyyyyyyyyć.
Dlatego teraz się wezmę za siebie i przerobię chociaż ze dwa przypadki w czeskim.
Ja nie zdam, ludzie, ja nie zdam.
Lepiej mi było na wieczorowych, miałam motywację.
Kurde.
Wasza rozmyślająca nad tym, jak jej się nie chce i ile trzeba zrobić w przyszłym tygodniu
Cath

*Którego autorem jest Dem, twórca „Duże ilości naraz psów” i innych rzeczy okołodemlandowych (WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE, BY MNIE NIKT NIE POZWAŁ, MUSZĘ TO NAPISAĆ, SORRY.) xD

Skomentuj

