Mało znane, mało oglądane – porcja druga :)

Byście się nie nudzili, wrzucam drugą (na razie ostatnią) porcję wygrzebanych na YT filmików. Smacznego 🙂

1. Konata’s Corridor of Time

Lubię Lucky Star, co poradzę.

2. United States of Christian Magic

Istniała kiedyś taka strona (nie wiem, czy dalej działa) o nazwie LSD – po odświeżeniu pojawiała się randomowa głupota. I kiedyś trafiłam na TO xD Piosenka nie ma najmniejszego sensu, ale się fajnie ją nuci.

3. Man, The Count from Sesame Street is a Dick.

Rozczula mnie „One, two, tree, tree idiots in something” (ten tekst z odliczaniem można przerobić na miliard sposobów).

4. Motylek

Klasyka z czasów, kiedy miałam 13 lat. Niestety, w kiepskiej jakości – Motylka można było znaleźć na jakiejś stronie internetowej, która umarła ruski rok temu i widocznie nie dało się go zapisać w dobrej jakości. Polecam, zwłaszcza, że jest miłym nawiązaniem do niezbyt dawnych czasów.

5. Artur Andrus – Ballada o Baronie, Niedźwiedziu i Czarnej Helenie

Kolejna z cyklu pijackich piosenek, idealnych do śpiewania na imprezie, podczas jazdy samochodem i robienia masy głupot z przyjaciółmi. Andrus jest genialny, mówię to nie od dziś.

6. Fartusek grusek

Najlepsze jest to… że nie pamiętam, skąd ten filmik wzięłam. Chyba kiedyś widziałam to nagranie w telewizji. Nieważne. A, występ „górala” zaczyna się w czwartej minucie, także przewińcie.

7. Pani Lola

Powinnam kiedyś napisać notkę o tym, za co kocham moje studia. xD A kocham m.in. za dr Królak, która poleciła nam ten filmik na pierwszym roku na wdzięcznym przedmiocie o nazwie „Analiza tekstu literackiego na materiale czeskim”. Film z Czechami nie ma nic wspólnego, za to z polską literaturą – owszem. Polecam, gorąco polecam.

8. Wiersz Andrusa

Świeży filmik, obejrzany jakiś czas temu. Mówiłam już coś o Andrusie 😉

9. LS Timotei Sparta Remix

Kolejny filmik z Lucky Star, tym razem z nieśmiertelnym „Timotei”.

10. Przejdź na żydowski

Ostatni i jeden z najlepszych! Piosenkę znalazłam przypadkiem, ma ze sto lat (a w przybliżeniu nieco mniej, niż ja), a panowie Polk, Zamachowski oraz Malajkat byli ekstra. xD

To na tyle – pod koniec tygodnia spodziewajcie się notki wielkanocnej 🙂
Wasza zarobiona
Cathryn

2 thoughts on “Mało znane, mało oglądane – porcja druga :)

  1. Hi there! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization?

    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good results.
    If you know of any please share. Kudos!

Skomentuj

