Mało znane, mało oglądane, a fajne – przegląd Cathrynkowej playlisty na YouTube

Ostatnio było dużo długich, lekko przynudzających rzeczy, także teraz czas na relaks.
Przeglądałam kilka dni temu swoją playlistę na YouTube i pomyślałam sobie, że wiele osób z mojego otoczenia niektórych filmików nie zna. A szkoda, bo są albo fajne, albo tak głupie, że można się przy nich odmóżdżyć. I tak oto powstała poniższa lista (podzielona na dwie notki :P). Miłego oglądania 🙂

1. „Wzaj Fiction”

Nie pamiętam, kto mi to pokazał, ale wszelkiego rodzaju przeróbki „Pulp Fiction” witam z otwartymi ramionami.

2. „Marvin”

Patrzy wyżej xD Uważam, że ten filmik jest lepszy (a i tak mistrzostwem jest „Czarna kawa” _^_)

3. „Onizuka – Little Tortilla Boy”

W zestawieniu nie może zabraknąć anime – GTO jest bardzo plastycznym materiałem i można z tego anime zrobić cuda. Aż mi się przypomniał fragment MEP-a „Why so serious 2”, gdzie jest wykorzystane GTO i piosenka „Auto mam”, którą śpiewam bardzo często, gdy jadę gdzieś z D~Bogną samochodem. xD

4. „Lodoss Camelot”

Klaaaasyyyyyk z mojego późnego dzieciństwa. Nie trzeba znać fabuły „Record of Lodoss War”, ale jak się zna, to tym lepiej xD

5. „Chicken dancing Snape”

Totalne głupoty, jak widać, momentami naprawdę fajnie zmontowane.

6. „Legend of Awesome”

Mam słabość do animacji we Flashu, zwłaszcza, jak mają bardzo nietypową fabułę. Zresztą, przekonajcie się sami.

7. „Skacz jak Adam Małysz”

Klasyka AMVek, ale podoba się nawet tym, którzy nie lubią anime. Może dlatego, bo jest zaiste jajcarska. Polacy są najlepsi w robieniu parodystycznych AMVek.

8. „Ivan – król pedałów”

Łoesu. xD Swego czasu ten filmik służył mi za substytut kawy – co go oglądałam, robiło mi się lepiej na duszy. xD Uwaga, jednym z aktorów głosowych (ang. voice actors) jest mój jedyny w swoim rodzaju przyszywany Brat. Pozdrawiam Go serdecznie 🙂

9. „Ivan Fjutobrabiacz”

Oryginał powyższego, z polskimi napisami. Warto obejrzeć dla porównania, niektóre teksty powalają na łopatki.

Wasza wiedząca w końcu, o czym będzie pisać licencjat
Cathryn

Skomentuj

