„Dysydenci zajeb*** mi, kur**, czapkę!!!”, czyli co się działo w Sylwestra u mnie.

Cytując znany filmik – było grubo.
To znaczy nie było tak, że się działo nie wiadomo co. Było kilka pijanych osób, ale tylko jedna odstawiała cyrki (pomińmy ten fakt milczeniem), były straty materialne, ale niewielkie (raptem kieliszek i szklanka), strat moralnym nie było… Mam za to syndrom dnia poprzedniego, ale bez kaca. Jestem zmaltretowana spaniem na cudzym łóżku, boli mnie kark i plecy, na chwilę obecną trwa ogarnianie się (czyli mam na głowie mokry kołtun z włosów). Warto było jednak pojechać 🙂
Zwłaszcza, że wcale nie musiałam tam być – dzień przed imprezą połamały mi się okulary i wczoraj rano biegałyśmy z mamą po Wołominie w poszukiwaniu optyka, który nam to zrobi. Uff, udało się 🙂
Plusy imprezy? Świetni ludzie, fajerwerki, bigooooos xD, Kuba, który był kochany, tańce, święta wódka (znaleziona cudem na balkonie, podczas, gdy ludzie już zaczynali rozpaczać, że nie ma północy, a alkohol wyszedł), tekst o dysydentach (by Ola P., której wyżej wymienieni i nieokreśleni dysydenci podpierniczyli czapkę na fajerwerkach) oraz puste ulice w drodze powrotnej.
Minusy? Plecy mnie boląąąąąąąąą _^_
***
To teraz jeszcze szybko o paru rzeczach. Miała powstać notka z ostatnim podsumowaniem roku, ale długo nie mogłam do niej zebrać materiałów i koniec końców nie powstała. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.
Natomiast mam trzy postanowienia noworoczne. Tylko trzy, bo mam problemy z ich dotrzymywaniem zazwyczaj.
Pierwsze – nie pisać o związkach na blogu. Swoich. Z doświadczenia wiem, że takie działania są powodem różnych patologii, także możecie spodziewać się wzmianek o tym, co się u mnie dzieje, ale nie musicie.
Drugie – czytać więcej czeskich książek. Za bardzo jestem roztrzepana i mam zbyt wielki rozrzut, jeśli chodzi o tematykę, trzeba się zawęzić.
Trzecie – pojechać w te wakacje do Pragi!!! xD
Tyle!
Wasza lekko cierpiąca
Cath

Skomentuj

