Odkrycia roku 2011 – AMVki

Był już akcent Pudelkowy (ale polepszył statystyki bloga! xD), trzeba wrócić do powagi… Względnej.

Innymi słowy – mamy grudzień, czas zacząć podsumowania roku!!!

I wszyscy padli. _^_

Ci, co mają fejsbuczki i lajkują bloga, wiedzą, że rok temu też zrobiłam podsumowanie, mianowicie wwaliłam galerię, co obejrzałam i co mi się podobało oraz dlaczego mi się podobało. Teraz będzie to inaczej wyglądało, ponieważ nie wszyscy mają fejsa – od tego roku wszystko wwalam na bloga. I na Facebooka, by nikt nie był pokrzywdzony. Pierwsza notka z serii podsumowań, niestety, ze względu na zawartość, nie nadaje się do utworzenia galerii, ponieważ nie wiem, jak zrobić listę odtwarzania filmów. I nie wiem, czy się da, ale pomińmy tę kwestię, blog jest w sam raz. Na pierwszy ogień – AMVki! A trochę się ich widziało.

Jeśli ktoś nie lubi AMVek, to niech nie ogląda. Może sobie jakąś puścić jako podkład muzyczny, bo dzięki nim odkryłam sporo fajnych piosenek, ale o tym poniżej. Jedziemy! (UWAGA! Notka będzie długa!)

1. Vigilante!

Utwór: „She’s a Rebel” by Green Day
Anime: Melancholy of Haruhi Suzumiya

Pokazał mi to brat na moich urodzinach. Według mnie świetny początek listy. Żywiołowa, energiczna, ze świetnymi efektami, mniam.

2. Spanish Wolf

Utwór: „Spanish Lady” by Celtic Woman
Anime: Spice and Wolf (sezon pierwszy i drugi)

Jakie to urooocze ^^ Jedna z kilku naprawdę dobrych AMVek, widzianych na Wanekonie – nasz sleeproom był właściwie AMVroomem w pewnym momencie, Dzięki Bogu, inaczej umarlibyśmy z nudów.

3. AMV Hell 5

MEP

Chyba nie muszę nikomu tłumaczyć, jakim złem są AMV Hell xD Problem polega na tym, że wiele osób się do nich zniechęca po obejrzeniu AMV Hell 0, które widziałam na Pierniconie swego czasu i które jest straszne xD To „normalne” MEPy, można się zdrowo pośmiać. Ten jest dedykowany ś.p. Dio. (Wstawiam wersję z całością, bo podzieloną na części ktoś od copyrightu dorwał i usunął dźwięk na YT. _^_)
Oczywiście, widziałam na Wanekonie.

4. Confession To The Dancefloor

Utwór: „Remedy” by Little Boots
Anime: Cała masa różnych

Świetna piosenka, dobre przejścia, efekty, klimat, K-ON! tu pasuje jak ulał, gorąco polecam. Też z Wanekonu.

5. TY Logika

Utwór: Ua-A-A! (Gari Remix) by Cheese People
Anime: Maria+Holic

Bardzo lubię M+H i nigdy wcześniej nie widziałam żadnej AMVki do tego. Ta przerosła moje oczekiwania. A piosenka od razu wpadła w ucho i nawet po tak długim czasie czasem jeszcze ją zanucę. _^_ To ostatnia AMV z Wanekonu.

6. Devil’s Game

Utwór: „Demon’s fate” by Within Temptation
Anime: Mahou Shoujo Madoka Magica vel Puella Magi Madoka Magica

O Madoce będę pisała w innej notce. Kolejna AMVka, którą podrzucił mi brat; był to czas letniej sesji, strasznego przeziębienia, upałów, dogorywania i uczenia się na egzamin z historii i językoznawstwa – wyobrażacie sobie ten koszmar. Obejrzałam to raz, drugi, trzeci, pięćdziesiąty i nie mogłam przestać. Nie dość, że pomogłam bratu (bo nie wiedział, co to za anime), to utwierdziłam się w przekonaniu, ze jest to tytuł wybitny. Piosenka pasuje do klimatu i historii z serii, ten, kto to montował, miał niezwykły pomysł i duuuuużo cierpliwości, za co wielu internautów pewnie jest mu dozgonnie wdzięcznych. Jeśli miałabym zdecydować, która AMVka jest najlepsza, to byłoby to właśnie „Devil’s fate”.

7. Fireflies

Utwór: „Fireflies” by Owl City
Anime: Toradora!

Letnia faza na romanse. Po skończeniu serii szukałam jakiejś AMVki na osłodę – znalazłam to. Śliczne, łagodne (nie pokazuje charakteru Taigi xD), w sam raz na poprawę humoru.

8. Grell – Shut me up!

Utwór: „Shut me up” by Mindless Self Indulgence
Anime: Kuroshitsuji
Mi, największej fance Grella w okolicy, zachciało się AMVki i to był pierwszy wynik. Kurdeeeeee, czysta zajebistość!!! I kolejna świetna piosenka.

9. Mallinki

Utwór: „Малинки-малинки” by Дискотека Авария и Жанна Фриске _^_
Anime: Hellsing Ultimate
Powiem szczerze, powaliła mnie ta AMVka na łopatki xD Obejrzyjcie, jeśli chcecie się pośmiać. xD

10. Attack of the Otaku

Utwór: „The Game Of Love (E=MC2 Mix)” by Jenny Rom
Anime: Różne

Chcecie dostać ataku padaczki, obejrzyjcie. Tak to podsumowała Mel _^_ Fajne, wesołe, świetnie zmontowane ^^

11. Holding out for a Hero

Utwór: „Holding out for a hero” by Jenniffer Saunders (soundtrack do Shreka 2)
Anime: Kuroshitsuji
Ostatnia już, którą się aktualnie jaram. Mało Grella, gdzieś tam mignął, ale poza tym naprawdę, naprawdę polecam! Żeby całe anime było tak fajneeee _^_

Jeśli dotrwaliście aż tutaj, to jestem z Was dumna. Mam nadzieję, że podoba Wam się to zestawienie. Następna notka – najlepsze obejrzane anime.

Wasza już mniej chora

Cath

Skomentuj

