Witam :)

Dobrý den 🙂

Witam Was na nowej odsłonie Szadołlajfa. Wygląd pozostawia wiele do życzenia, wiem, jest to wersja tymczasowa, jeszcze się sporo pozmienia.

Wpierw odpowiedzi na pytania, które na pewno się nasuną niejednemu z Was:

1. Dlaczego się przeniosłam?

Ano dlatego, że poprzedni serwis przestał mi odpowiadać. Byłam do niego przywiązana przez sentyment, w końcu Shadowlife istnieje już od siedmiu lat (kawał czasu, nie?), nie wyobrażałam sobie, że może mieć inną końcówkę niż „blog.pl”.  Jednak, po wielu godzinach rozmyślań, rozmowach z ludźmi, obserwacji, etc. doszłam do wniosku, że trzeba coś zmienić. By mi się łatwiej edytowało, bym mogła modyfikować szablon, co wcześniej było prawie niemożliwe ze względu na znikomą znajomość HTML’a… I by też mi się łatwiej pisało. Bo o to przecież chodzi. A kwestie wizualne to była prawie taka sama bolączka, jak te związane z edycją, publikacją treści i innymi takimi rzeczami.

2. Dlaczego taka nazwa?

Ano dlatego, bo „Shadowlife” było już zajęte. xD Poza tym, jak już zmieniać, to na całego i chyba lepiej będzie, jak się podkreśli, że jest to coś nowego.

3. Co mi dały przenosiny?

Przede wszystkim miałam radochę z tworzenia szablonu xD Oczywiście, jest tu jeszcze sporo do dopracowania, nagłówek idzie do wymiany, ale kolorystyka zostaje. Poza tym zupełnie inaczej się pisze, fajną opcją jest to, że mogę notkę pisać na raty i ją zapisywać bez publikacji. _^_ Mam sporo skojarzeń z Wikipedią. A jeśli chodzi o dalsze prowadzenie bloga, to się jeszcze zobaczy i o wszystkim będę Wam opowiadać.

4. Będą takie same nudy, jak na starym blogu? (z czego w pytaniu jest więcej twierdzenia, niż pytania)

Nie do końca. Uwielbiam co jakiś czas coś w swoim życiu zmieniać, zresztą, sami o tym wiecie. Forma notek i ich publikacja pozostanie taka sama (chaotyczna xD), ale nie będę mieszała tematów prywatnych z jakimś konkretnym zagadnieniem (wiecie, w formie PS-u coś dopisuję). Na to będą oddzielne notki i wpisy na stronie bloga na Facebooku.

I to na razie tyle… A, pragnę jeszcze dodać, że będę tę wersję bloga traktować nieco jak stronę na Facebooku, tj. wrzucać linki do różnych ciekawostek albo rzeczy, którymi się aktualnie jaram (typu link do czegoś na YouTube), wstawiać zdjęcia, obrazki, etc. I jednocześnie cykle ze starego bloga (w tym opowieści o Mojej Siostrze) będą kontynuowane. Czas wprowadzić nieco porządku, bo kiedyś zginę przez to bałaganiarstwo (i zapominalstwo). 🙂

Wasza pełna nadziei i dobrych chęci (i lecąca oglądać nowy odcinek Sekaiichi Hatsukoi 2 xD)

Cathryn vel Żyd

Skomentuj

